مشهد/امام جمعه موقت تهران تصریح کرد:

جشن‎های زیرسایه خورشید؛ گامی در راستای احیاء فرهنگ اهل بیت(علیهم السلام)

آیت الله خاتمی با اشاره به جشن‎های مردمی زیرسایه خورشید، گفت: جشن‌های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید گام موثری است که آستان قدس رضوی برای تکریم مقام هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت احیا فرهنگ اهل بیت(علیهم السلام) برداشته است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به اهمیت برگزاری این سلسله جشن ها اظهار داشت: هر کار و هر گامی که برای مطرح کردن اهل بیت(علیهم السلام) و امام رضا(علیه السلام) صورت بگیرد، کاری پسندیده محسوب می‌شود که جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید جزء این کارهای پسندیده به شمار می رود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید گام موثری است که آستان قدس رضوی برای تکریم مقام هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت برداشته که می‌توان گفت این اقدام احیاء فرهنگ اهل بیت(علیه السلام) را نیز در بردارد.

امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: برای بهتر برگزاری و گستردگی هرچه بیشتر این جشن‌ها، باید قدم‌های محکم تری در این زمینه برداشته شود و سرعت بخشیدن به روند و جریان برگزاری این جشن‌ها نیز سبب گسترده شدن آنها نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح بین الملل و در میان تمام مسلمانان جهان می‌شود.

آیت الله خاتمی ادامه داد: برداشتن گام های حساب شده و تبیین مفاهیم عمیق مذهبی مبتنی بر سیره رضوی در راستای برگزاری این جشن‌های معنوی، بر کیفیت و جذب مخاطبان بیشتر آن می‌افزاید که انشاءالله شاهد برگزاری این جشن‌های مردمی با کیفیت مناسب در استان ها و شهرستان های مختلف کشور و همچنین در سطح بین المللی باشیم/س.

برچسب ها: احیاء ، فرهنگ ، اهل ، بیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.