رقابت های تنیس قهرمان دختران رده سنی کمتر از ۱۶ و کمتر از ۱۸ سال کشور با کسب مقام قهرمانی تیم تهران در بخش دو نفره این رقابتها به پایان رسید.

بگزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،در دیدار پایانی این رقابتها درساری برگزار شد،تیم دو نفره صدف صادق وزیری و صبا نجفی از تهران با نتیجه ۲ بر یک تیم کردستان را شکست داد و قهرمانی این دوره از رقابتها را جشن گرفت.

در رقابتهای بخش انفرادی تنیس دختران کشور و در رده سنی کمتر از ۱۶ سال،صدف صادق وزیری از تهران با نتیجه ( ۲-۶ و ۱-۶ و ۶-۴ ) در مجموع ۲ بر یک برابر سد غزل پاک باطن از کردستان صاحب برتری شد و مقام قهرمانی این رده سنی را از آن خود کرد.

در این رده سنی الهه ارجمندی و عسل دمیر چی به طور مشترک سوم شدند.

در رده سنی کمتر از ۱۸ سال این رقابتها نیز صبا نجفی از تهران با نتیجه ( ۱-۶ و ۱-۶ ) در مجموع ۲ بر صفر سحر نجعی را مغلوب کرد و قهرمان شد.

نیایش میرزایی و الهه اشرفیان جایگاه سوم مشترک این رده سنی را به خود اختصاص دادند.

مسابقات تنیس قهرمانی دختران کمتر از زیر ۱۶سال وکمتر از ۱۸ کشور از روز چهارشنبه هفته گذشته با رقابت حدود 60 تنیسور از ۱۴ استان کشور از تهران،خراسان رضوی،زنجان، مازندران الف،گلستان،کرمان،قزوین،گیلان،کردستان،مازندران ب،آذربایجان غربی،سیستان و بلوچستان ، اصفهان و آذربایجان شرقی به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی داراب ساری مرکز مازندران باهم رقابت کردند.

تیم های شرکت کننده در این رقابتها در بخش تیمی دور مقدماتی در ۴ گروه با هم رقابت و پس از آن در بخش انفرادی به رقابت کردند.

این رقابت ها را مونا گل نبی به عنوان سرداور و آزیتا ملک احمدی،زینب السادات حسینی، بهناز تعبدی و نیلوفر اهرزاد نیز به عنوان داور قضاوت کردند./س

برچسب ها: قهرمان ، مسابقه ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.