رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی عنوان كرد: برگزاری جشن‌هاي زير سايه خورشيد مردم را با معارف رضوی آشنا مي‌كند و زمینه‌ساز هدایت آن‌ها به سمت و سوی زندگی در قالب سیره ائمه به ویژه سیره رضوی است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،لاله افتخاری با بیان این‌که جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید مي‌تواند منتقل کننده سبک زندگی رضوی به مردم باشد، گفت: قطعا برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید نقش به سزایی را در ترویج و تبیین فرهنگ رضوی در میان عامه مردم ایفا می‌کند.

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حقیقت این جشن‌ها برای كساني که تاکنون به زیارت حرم مطهر رضوی مشرف نشده‌اند، این امکان را می‌دهد تا بودن در کنار جوار امام رضا(ع) را احساس كنند.

وي افزود: با توجه به تاثیرژگذاری جشن‌هاي زيرسايه خورشيد، امیدواریم این برنامه‌های معنوی و مردمی همواره معارف ناب رضوی را برای مردم تبیین کند.

وی با بیان این‌که برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید می‌تواند سبک زندگی رضوی را برای آحاد مردم تبیین کند، گفت:

اگر برگزاری آن با فرهنگ رضوی همراه باشد، می‌تواند منتقل‌کننده سبک زندگی امام رضا(ع) به جهانیان باشد.

شایان ذکر است ششمین دوره جشن های ملی و معنوی زیر سایه خورشید در سال جاری همزمان با ایام ولادت امام رضا(ع) و دهه کرامت در120شهر از 22 استان کشور و همچنین در17 شهر از 6 کشور جهان شامل آلمان، هندوستان، افغانستان، عراق، لبنان و امارات با هدف گسترش و ترویج سیره رضوی برگزار می‌شود./س

برچسب ها: آشنایی ، معارف ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.