مدیر کانون فرهنگی، هنری علامه امینی(ره) شهرستان بجنورد برنامه های استقبال از خدام رضوی و حضور آنان در استان خراسان شمالی را اعلام کرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، اصغر لنگری در تشریح برنامه های مدنظر دراین زمینه با بیان اینکه این کانون تا به حال 4 سال پیاپی است که مجری جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید است، اظهار داشت: طرح جشن زیر سایه خورشید به منظور شناساندن فرهنگ ناب رضوی و انتقال آن به نسل جوان و نوجوان است که در سراسر کشور و همچنین 6 کشور جهان همزمان با دهه کرامت برگزار می شود.

لنگری همچنین اضافه کرد: بعد از اتمام برنامه های شهرستان فاروج، خدام حرم مطهر رضوی به سوی شهرستان شیروان حرکت کرده و ساعت 11:30 وارد این شهرستان می شوند که مشابه برنامه های فاروج را اجرا و پس از اقامه نماز ظهر و عصر به سوی شهرستان بجنورد حرکت می کنند.

مدیر کانون فرهنگی، هنری علامه امینی(ره) شهرستان بجنورد مراسم استقبال ویژه را ساعت17:30 عصر همان روز در شهرستان بجنورد اعلام کرد و گفت: استقبال از خادمان رضوی با حضور مردم و مسئولان در محل امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر(علیه السلام) معروف به معصوم زاده صورت می گیرد.

وی همچنین برگزاری مراسم باشکوه جشن میلاد با سعادت ثامن الحجج، حضرت امام رضا(علیه السلام) با حضور و محوریت خدام رضوی در مساجد روستای ینگه قلعه از توابع شهرستان بجنورد و نیز مسجد قدس در بجنورد را به اهم برنامه های جشن های مردمی زیر سایه خورشید افزود.

لنگری برنامه های روز دوم اقامت خدام در استان خراسان شمالی را نیز عیادت از بیماران بیمارستان های بجنورد، حضور در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا و بازدید از کانون اصلاح و تربیت بجنورد نام برد.


برچسب ها: مدیر ، کانون ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.