سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: مطمئمن باشید صبای قم در مقابل داماش گیلان از پیش باخته نیست و قطعا بهترین نتیجه بازی‌های بیرون از خانه این فصل را کسب می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حسین نجاتی با اشاره به مسابقه تیمش با داماش گیلان در هفته نهم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که امشب در ورزشگاه شهید عضدی رشت انجام می‌شود، تصریح کرد: نکته‌ای که در آستانه این مسابقه باید به آن توجه داشته باشیم این است که ما اگر می‌خواهیم برابر داماش گیلان نتیجه خوبی بگیریم باید در مقابل دروازه حریف نهایت دقت را داشته و در خط دفاعی کمتری اشتباه را داشته باشیم.

وی بیان داشت: کار ما در این مسابقه و همچنین سایر بازی‌هایی که در ادامه لیگ پیش رو داریم بسیار سخت و حساس است زیرا ما در دیدارهای گذشته امتیازات ارزشمندی را از دست داده‌ایم و حالا باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا آن‌ها را جبران کنیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: ما در مقابل تیم تراکتورسازی تبریز با وجود فوتبال خوبی که ارائه کرد، اگر نگویم که از حریف برتر بودیم اما خوب بازی کردیم و فوتبالی انجام دادیم که شرمنده هواداران نشویم اما تیم تراکتور سازی از فرصت‌های خود بهتر بهره برد.

وی بیان داشت: ما به خاطر هوادارانی که از آغاز لیگ سیزدهم حمایت خوبی از تیم داشته‌اند و قلب و دلشان با تیم صبای قم است باید در دیدار هفته نهم با تیم داماش گیلان به پیروزی برسیم و ان‌شاءالله ضمن کسب چهارمین پیروزی این فصل اوضاع تیم را در جدول بهبود ببخشیم.

تیم فوتبال صبای قم که در هفته هشتم از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه سه بر یک مقابل تیم تراکتور سازی تبریز شکست خورده است و هم اکنون با 10 امتیاز در مکان هشتم جدول جای دارد، امشب در هفته نهم لیگ برتر در رشت به مصاف تیم داماش می‌رود./س

برچسب ها: قم ، صبا ، مقابل ، داماش ، گیلان ، سه ، امتیاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.