مربی و کارشناس والیبال گفت:گله گی از داورزنی دارم که کاش مربیان ایرانی نیز در کنار ولاسکو در این مسابقات حضور داشتند و از این فرصت استفاده می کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ایرج مظفری در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت:چند سالی است که والیبال ما از کشورهای آسیایی سبقت گرفته است و شاید فقط چین و تا حدودی استرالیا رقیبان ما باشند.معتقدم در بازی های فعلی تیم بزرگسالان که چندان هم سطح بالایی ندارد اگر جوانان نیز بازی می کردند نتیجه خوبی می گرفتند.

وی افزود:والیبال ما رشد زیادی کرده است و تخصص در تیم حاکم شده است.دستاورد ولاسکو در تیم ملی بسیار بزرگ بوده است و پیش بینی می کنم به سادگی بتوانیم بحرین را نیز شکست دهیم.

احتمال مصدومیت ظریف،نگران کننده است

مظفری بیان داشت:من در تیم ملی نگرانی هایی لمس می کنم.اگر فرهاد ظریف در تیم آسیب ببیند جایگزینی برای وی وجود ندارد.کشورهای دیگر به دریافت ما بسیار حساس هستند و احتمال آسیب دیدگی طریف واقعا نگران کننده است.

وی تاکید کرد:معتقدم استراحت دادن ولاسکو به برخی از بازیکنان فضایی است که به بازیکنان جوان تر داده شده است.

نمی شود همیشه از مربی خارجی استفاده کرد

وی ادامه داد:تصمیمات ولاسکو تا به این جای کار بد نبوده است.اما ما دوست داریم در انتهای کار بعد از تمام شدن کار ولاسکو دست آوردهایی از وی برای مربیان ایرانی باقی بماند.همیشه نمی توان تا انتها از مربی خارجی در تیم ملی استفاده کرد.

وی تاکید کرد:من معتقدم 2 تعویضه کردن ولاسکو برای مربیان ایرانی بدآموزی دارد.2 تعویضه کردن شرایط خاص خودش را دارد و به نظرم 2 تعویضه کردن در پوئن 13-14 اشتباه است و از دید من الگوی نادرستی برای مربیان جوان داخلی است.

رشد والیبال مدیون افکار داورزنی است

مظفری عنوان کرد:توقع داشتم که ولاسکو بر سر تمرینات ما بیاید اما این اتفاق علیرغم درخواست های مکررم اتفاق نیفتاد.یک گله گی از داورزنی نیز دارم اگرچه وی بی نهایت زحمت کشیده است و رشد والیبال مدیون افکار داورزنی بوده است اما انتظار داشتم در این مسابقات یک مربی ایرانی هم در کنار ولاسکو حضور داشت.

وی افزود:ولاسکو مربی بزرگی است و جزء استثناها می باشد و هیچ گاه هیچ اعتراضی به فدراسیون والیبال نکرده ام.

کاش مفاد قرارداد ما هم مثل ولاسکو بود

مظفری تاکید کرد:وقتی مربی خارجی به عنوان مثال قرارداد 2 ساله می بندد تا 2 سال امنیت شغلی دارد البته اختیارات و محدودیت ها و خط قرمزها نیز همواره وجود داشته است.

وی افزود:اما برای مربیان داخلی چنین شرایطی مهیا نیست.حکم مربیگری من تا 20 تیرماه بود و بعد از آن من باید مدام دنبال تیم باشگاهی بگردم.چرا باید مفا قرارداد من و مربی خارجی متفاوت باشد؟

وی در پایان خاطر نشان کرد:نگاه به مربی خارجی باید وسیع تر باشد البته من و دیگر مربیان داخلی همیشه برای دین و عشقمان کار می کنیم./آق
برچسب ها: مظفری ، والیبال ، ظریف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار