دیدار تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد با برتری سرخپوشان همراه بود. صحبت های بازیکنان را در مورد بازی بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دیدار تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد با برتری سرخپوشان همراه بود. صحبت های بازیکنان را در مورد بازی بخوانید.

صادقیان: هدفمان صدرنشینی است

پیام صادقیان مهاجم پرسپولیس گفت: با برنامه پیش می رویم و هدفمان موفقیت در هر بازی است تا از کورس قهرمانی دور نمانیم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که 3 امتیاز بازی را بدست آوردیم. تلاش می کنیم این روند ادامه داشته باشد تا به هدفمان که صدر نشینی است دست یابیم.

خلعتبری: چیزی از تیم های دیگر کم نداریم!/ قهرمان می شویم

محمدرضا خلتبری بازیکن پرسپولیس گفت: می توانیم قهرمان شویم و نه اینکه چیزی از دیگر تیم ها کم نداریم بلکه بهتر از بث=قیه نیز هستیم.

وی افزود: فرصت های خوبی در این بازی داشتیم ولی متاسفانه تبدیل به گل نشد. می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم ولی بازهم خدا را شکر 3 امتیاز بازی را بدست آوردیم.


سید جلال حسینی: هیچ چیز غیر از برد ما را راضی نمی کند

بازیکن پرسپولیس گفت: تمام هدفمان پیروزی در دیدار های لیگ ایت و غیر از این چیزی ما را راضی نمی کند.

وی ادامه داد: خوشحالم که بازیکنان به من لقب با غیرت را دادند، نباید به یک گل اکتفا کنیم! اگر در دقایق پایانی گل می خوردیم چه کسی پاسخ هواداران را می داد؟ گسترش فولاد مانند یک تیم بالای جدولی مقابل ما بازی کرد و بازی خیلی خوبی بود.

رضا حقیقی: بازی سختب داشتیم

بازیکن پرسپولیس گفت: همانطور که فکر می کردیم بازی سختی مقابل گسترش فولاد داشتیم، این تیم بازیکنان دونده ای دارد و خوشحالم که 3 امتیاز بازی را بدست آوردیم.

حقیقی در خصوص بازی بعد پرسپولیس با سپاهان در لیگ برتر نیز گفت: بازی با سپاهان سخت است اما امسال همانطور که گفتم بازی آسانی برای ما وجود نخواهد داشت و همه بازی‌ها سخت است./آق


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار