مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 19 از پاکسازی مبلمان های شهری این منطقه خبر داد.

ظاهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مهر، بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید پاکسازی مبلمان شهری منطقه 19 در دستور کار اداره زیباسازی شهرداری منطقه 19 قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: مبلمان های شهری منطقه 19 به منظور ارتقای سطح سلامت شهر، افزایش زیبایی و سیمای بصری شهر، حال شهروندان به ویژه دانش آموزان پاکسازی خواهد شد.
ظاهری با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح مبلمان شهری، فضای داخلی و حیاط مدارس منطقه 19 به منظور نگهداری و حفظ مبلمان شهری، آراستگی، پاکیزگی و زیبایی شهر شست و شو و پاکسازی خواهد شد.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: شست و پاکسازی حدود 42 هزار متر نماهای بیرونی ساختمان های مدارس منطقه 19 به منظور زیباسازی محیط آموزشی،افزایش سلامت و رفاه حال دانش اموزان از اقدامات اجرایی این طرح است.  
ظاهری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر این طرح افزود: رنگ آمیزی در و پنجره های مدارس مشرف به معابر اصلی به منظور حفظ محیط اموزشی، استحکام ساختمان های مدارس، افزایش زیبایی و آراستگی محیط آموزشی و رفاه حال دانش آموزان از اقدامات دیگر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 19 در اجرای این طرح است./ف

برچسب ها: پاکسازی ، مبلمان ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار