زوان قوكاسيان، داور بخش مستند هشتمين جشنواره ملي فيلم مستند و كوتاه رضوي گفت: فيلمسازان با توجه به سوژه جشنواره، شوق وصف ناپذيري براي خلق اثر داشتند اما به نظر مي رسد اين شوق دستخوش شتاب زدگي شده است.



زوان قوكاسيان در حاشيه مراسم اختتاميه هشتمين جشنواره فيلم رضوي در يزد در گفتگو با گروه استانهاباشگاه خبرنگاران اغلب فيلمسازان به دليل زمان كم و نبود حمايت هاي مالي، آثار خود را ضعيف تر از آنچه در توان داشتند، به جشنواره ارائه كردند.

اين فيلمساز مطرح كشور بيان كرد: مستندسازان بايد بتوانند زيبايي‌هاي دين كه همان اخلاق و كرامت انساني است را به نمايش بگذارند.

قوكاسيان افزود: فيلم‌هاي مستند اين جشنواره نشان از شوق و علاقه فيلم‌سازان دارد اما اين شوق نياز به حمايت مسئولان فرهنگي و هنري كشور دارد.

وي بيان كرد: به طور قطع با حمايت از فيلمسازان، شاهد توليد آثار هدفمند، پرمحتوا و متنوع در حوزه فيلم‌ هاي مستند خواهيم بود.

اين مستندساز برجسته كشور اظهار اميدواري كرد: مستندسازان اين جشنواره به دنبال مستندهاي شاعرانه، مردم‌شناسانه، علمي، آييني و ... باشند.

هشتمين جشنواره ملي خوشنويسي رضوي، از 18 تا 21 شهريورماه جاري به ميزباني يزد برگزار شد كه در اين اختتاميه اين جشنواره از ميان 41 اثر داوري شده، از آثار برتر تجليل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.