نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب استاندار کار راحتی نیست و ممکن است شش ماه زمان ببرد.

  ابراهیم کارخانه ای در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  با اشاره به اینکه هیچ یک از گزینه های مطرح شده مد نظر مجمع نمایندگان استان برای استانداری همدان نیست اظهار کرد: برخی از رسانه ها با نام بردن از افرادی قصد مطرح کردن آنها را دارند در حالی که تا کنون مجمع نمایندگان نام کسی را برای استانداری همدان عنوان نکرده است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا نیکزاد وزیر سابق مسکن و شهرسازی گزینه استانداری همدان است تصریح کرد: نه ایشان و نه هیچ یک از کسانی که در یکی از روزنامه های محلی نام برده شده اند مد نظر ما برای استانداری همدان نیستند.
نماینده مردم همدان در خانه ملت با اشاره به اینکه استاندار باید توسط کارشناسان و با دقت ویژه انتخاب شود گفت: مجمع نمایندگان تلاش دارد که
گزینه مناسب را در کوتاه ترین مدت انتخاب کند اما این انتخاب ممکن است تا شش ماه طول بکشد.
وی با بیان اینکه استاندار فعلی همدان در مدت حضورش در همدان عملکرد خوبی داشته است گفت: عملکرد خوب استاندار فعلی موجب شده که نام وی نیز در گزینه های استانداری همدان قرار گیرد.
کارخانه ای از رسانه ها خواست که تا پیش از اعلام استاندار همدان از سوی مجمع نمایندگان نام هیچکس را به صورت غیر رسمی در رسانه خود منعکس نکنند و تاکید کرد: معرفی گزینه های مختلف از سوی رسانه ها موجب بهم ریختن تمرکز مدیران استان شده و انتخاب فرد اصلح را برای استانداری پایتخت تاریخ و تمدن ایران سخت می کند./س
برچسب ها: استاندار ، انتخاب ، روند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.