نمایش قصه باغ زالزالک به کارگردانی سیدعلی شیدایی‌فر از ۲۰ تا ۲۲ شهریور در ساری اجرا شد و ۲۷ شهریور نیز در تالار سنگلج تهران اجرا می‌شود.

بگزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،نمایش سیاه‌بازی قصه باغ زالزالک به کارگردانی سید علی شیدایی‌فر از 20 تا 22 شهریور در ساری اجرا داشته و 27 شهریور نیز در تالار سنگلج تهران اجرا می‌شود.

این نمایش نوشته داوود فتحعلی‌بیگی و به کارگردانی سیدعلی شیدایی‌فر بوده که به عنوان نماینده تئاتر استان مازندران به شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی‌ سنتی راه یافته است و روز چهارشنبه 27 شهریور در دو نوبت 17:30 و 19:30 عصر در تالار سنگلج تهران اجرا می‌شود.

در این نمایش سیدعلی شیدایی‌فر،پرهام اخلاقی،مهدی خادمی،نصیرخانی،رها رمضانی، مریم آقاجانی،منصور علی اصغری،حمید صالحی،سینا رحیمی،سیدکمیل اندرزا،مجتبی فلاح‌نژاد، عسگری وفایی‌نژاد،سیده فاطمه شیدایی‌فر،سیده زهرا شیدایی‌فر،نرگس موسی‌پور،محرم حق‌ پناه،الهام ابراهیمی و معصومه شمسی‌نژاد ایفای نقش می‌کنند.

پرهام اخلاقی در آن دستیار کارگردان بوده و سعید سنبلیان آهنگساز و نوازنده کیبرد، حسین خوارزمی نوازنده دف،مهدی خادمی دستیار سرپرستی،طیبه رستمیان مقدم بازیگردان و منشی صحنه،بهناز برومند طراحی و دوخت لباس،میثم فامیلی طراح پوستر و بروشور،محمد رعیت‌پرور تصویربردار،نریمان نادری عکاس،سعید نعمتیان نور و صدا و سحر محسنی مدیر صحنه هستند.

نمایش سیاه‌بازی قصه باغ زالزالک پیش از این در اسفند پارسال در تالار زنده یاد سلمان هراتی مجتمع فرهنگی و هنری ساری به اجرای عمومی در آمده بود.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی سنتی از 24 تا 30 شهریور در تهران برگزار می‌شود./س

برچسب ها: قصه ، باغ ، زالزالک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.