برنامه " مثبت من " کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه تهران با شروع سال تحصیلی جدید رنگ و بوی مدرسه می گیرد و ویژه فصل پاییز بر روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، نوید محمودی تهیه کننده  برنامه " مثبت من " در تشریح ساختار این برنامه گفت: این برنامه در فصل پاییز به موضوع مدرسه و آینده نوجوانان اختصاص دارد و موضوعاتی همچون نوجوان و سال تحصیلی جدید ، نوجوان و آینده ، من می توانم به نوجوان مسئولیت بدهیم ، ابزار وجود ، ساعات درس خواندن و استراحت روزانه و.... را شامل می شود که کارشناس برنامه موضوعات را تحلیل و بررسی و به نوجوانان راهکار ارائه می دهد ، همچنین در برنامه مثبت من ویژه پاییز گزارش  های موضوعی با حضور نوجوانان در مدرسه و مکان های آموزشی تولید می شود. 

طراح و تهیه کننده برنامه" مثبت من" در مورد قسمت های دیگر این برنامه نیز توضیح داد: در این برنامه گفتگو با حضور نوجوان و یکی از اعضای خانواده اش در مورد مسائل ذکر شده انجام می شود .

بنا بر این گزارش ، زهرا بهروزمنش ، پریناز چرمچی ،  مهیا اثناوندی ، سینا راستگو ، میثم بیدقی ، محمد الله دادی مجریان این برنامه هستند. نویسندگی این برنامه را لیلی عاج و کارگردانی آن را محمدرضا حیدری بر عهده دارد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار