عضو دبيرخانه جمعيت اسلامي الوفاق بحرين در منامه، تاکيد کرد مردم اين کشور براي دستيابي به حقوق سياسي خود، به اعتراضات و تظاهرات ادامه خواهند داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ مجيد ميلاد در مصاحبه با شبکه تلويزيوني الميادين، درباره ادامه تظاهرات مخالفان بحريني گفت: رژيم بحرين همچنان به جلوگيري از برگزاري تظاهرات مسالمت آميز ادامه مي دهد. شوراي جهاني حقوق بشر سازمان ملل در ژنو تاکيد کرد رژيم بحرين حقوق بشر را نقض مي کند. اين رژيم براي جلوگيري از تظاهرات مردمي به دروغگويي متوسل شده است و ادعا مي کند اين تظاهرات آشتي و همزيستي ملي را برهم مي زند. تظاهرات به صورت مسالمت آميز برگزار مي شود، اما نيروهاي امنيتي با توسل بيش از اندازه به زور، زمينه خشونت را فراهم مي کنند. رژيم در سه سال گذشته نتوانست مانع از ادامه اعتراضات و تظاهرات مردمي شود. مردم بحرين خواهان حقوق سياسي خود هستند که رژيم حاکم از مدت ها پيش اين حقوق را نقض و به نفع خود مصادره کرده است. 

ميلاد افزود: مخالفان بحريني بر حق خود براي برگزاري تظاهرات مسالمت آميز اصرار دارند. شيخ علي سلمان دبيرکل جمعيت الوفاق بحرين از مردم براي شرکت در تظاهرات جمعه آينده دعوت کرد. ما هر هزينه اي لازم باشد براي ادامه اعتراضات خود پرداخت خواهيم کرد. رژيم حاکم پيش از اين دستور ممنوعيت برگزاري تظاهرات در منامه را صادر کرد و ما اين دستور را نمي پذيريم و تظاهرات در پايتخت را حق خود مي دانيم. 

وي خاطر نشان کرد: رژيم بحرين نمي خواهد صداي مخالفان را بشنود. چهل و هفت کشور سند شوراي حقوق بشر سازمان ملل را امضا کردند که در آن بر لزوم دادن حق تظاهرات مسالمت آميز به مردم بحرين تاکيد شده است.
برچسب ها: تظاهرات ، اعتراض ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار