در دومین روز از برگزاری دومین کنفرانس بین المللی مدیریت ،کار آفرینی و توسعه اقتصادی 32 مقاله ارائه شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، از جمله مقاله های ارائه شده در دومین روز از کنفرانس می توان به مقاله عوامل موثر بر پس انداز ملی ایران و بررسی ویژگی های روانشناختی و رفتاری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار در محور توسعه اقتصادی ،تولید و مدیریت مالی اشاره کرد.
در سایر محور های کنفرانس نیز مقاله هایی همچون نو آوری استراتژیک و فناوری، نسبت میان جایگاه و اختیارات ولایت فقیه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تحلیل تاثیر تحریم های بین المللی بر اقتصاد ایران و.... ارائه شد
همچنین در دومین روز از برگزاری کنفرانس کارگاههای آموزشی با عناوین کارگاه نوآوری در علوم انسانی و کارگاه برند کارکنان برگزارشد.
گفتنی است در اولین روز کنفرانس نیز 72 مقاله ارائه شده بود/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
شرکت کننده 09159217511
۱۱:۰۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
کاش از نحوه برگزاری هم میگفتید
کنفرانس در بدترین حالت ممکن از نظر هماهنگی و تعهد به آنچه که قبلا در رسانه و سایت کنفرانس گفته شده بود، اجرا شد.
ساعت 9.5 شب دختران مردم از شهرهای دور و نزدیک بدون اینکه گواهی ارایه مقاله دریافت کرده باشند یا مقاله شان در مجموعه مقالات (به اصطلاح) چاپ شده وجود داشته باشد و یا حتی سی دی مجموله مقالات را دریافت کرده باشند ، بدون توجه به اینکه بلیطهای برگشت همه به خاطر تاخیر برگزار کنندگان باطل شده بود به حال خود در جمکران رها شدند، و هیچ اسانی برای آنها در نظر گرفته نشد.
امید وارم مسوولین محترمی که مجوز برگزاری چنین کنفرانس به اصطلاح بین المللی را می دهند به سوابق برگزارکنندگان درسال قبل توجه می کردند.
البته خیلی خوب شد خارجیها به این کنفرانس نرسیدند، و گرنه آبرویی برای دانشمندان مدیریت باقی نمیماند.