مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از هوشمندسازی 30 درصد مدارس استان کردستان خبر داد و گفت: این امر یکی از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش این استان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران سنندج، عرفانی‌نسب  در نشست خبری با رسانه‌های گروهی استان کردستان در سنندج افزود: در حال حاضر 2 هزار و 617 کلاس درس مدارس استان هوشمند هستند و در سال ‌تحصیلی جدید نیز سیاست هوشمندسازی سایر مدارس با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در دستورکار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در ادامه به اجرای پروژه مهر در استان پرداخت و افزود: در راستای اجرای این طرح یک ستاد و پنج کمیته فعال شدند تا بتوانند با بسیج امکانات برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش را به انجام برسانند.

عرفانی‌نسب با اشاره به اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود 268 هزار و 636 دانش‌آموز در 13 هزار و 505 کلاس درس و 3 هزار و 202 مدرسه مشغول تحصیل شوند، بیان کرد: 13 هزار و 500 نوآموز امسال در سطح استان آموزش خواهند دید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، فعالیت 141 واحد شبانه‌روزی، 31 مرکز آموزش از راه دور، 13 مدرسه تیزهوشان، 186 مدرسه قرآن، 57 مدرسه شاهد و 41 مدرسه نمونه دولتی، 97 مدرسه غیردولتی و 193 مجتمع شهری و روستایی را از جمله اماکن آموزشی سال‌تحصیلی جدید برای فعالیت دانش‌آموزان استان دانست و گفت: 129 کلاس درس نیز امسال مقاوم‌سازی شده‌اند./ز

برچسب ها: اجرا ، طرح ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.