ابن قاسم گفت: اگر مسئولان اهواز همكاري نكنند مجددا با آماده نبودن ورزشگاه الغدير اهواز باز با كسر امتياز ليگ قهرمانان مواجه مي‌شويم.

محمد حسين ابن قاسم سرپرست تيم  فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازرسان كنفدراسيون فوتبال آسيا قرار است 15 مهر به ايران سفر كنند تا از ورزشگاه‌هاي ايران بازديد كنند.

ورزشگاه غدير اهواز يكي از استاديوم‌هايي است كه اگر مسئولين اهواز همكاري نكنند ممكن است به شرايط استاندارد نرسد. اين استاديوم سال گذشته به خاطر دارا نبودن استانداردهاي مدنظر باعث شد تا امتياز ايران به حد نصاب برسد و يكي از سهميه‌هاي مستقيم ايران كم شود.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: يكي از مشكلات اين ورزشگاه نداشتن اسكوبورد است كه آن را خريداري كرديم و قرار است تا چند روز آينده نصب شود. تعدادي هم ميز و صندلي خريداري كرديم و در حال آماده كردن ورزشگاه براي بازديد هستيم.

ابن قاسم در پاسخ به سؤال خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مبني بر زمان بازديد از استاديوم چنين عنوان كرد: به اميد خدا پنجشنبه خبرنگاران مي‌توانند از استاديوم بازديد كنند.

وي در پايان تصريح كرد: همه مسئولين از جمله از پليس، شهرداري، هيئت فوتبال خوزستان، وزارت ورزش و جوانان، استقلال صنعتي و... بايد همكاري كنند كه استاديوم آماده شود تا ايران بتواند امتياز لازم را كسب كند كه سهميه ايران در آسيا كم نشود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.