عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با احیای سازمان برنامه یک نظام واحد تصمیم‌گیرنده و پاسخگو در برابر مجلس، دولت و ملت ایجاد خواهد شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ بهروز نعمتی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه احیای سازمان برنامه به بهبود شرایط اقتصادی کشور منجر می‌شود، افزود: با احیای سازمان برنامه یک فرماندهی واحد بر جریان‌های مختلف کشور حاکم خواهد شد.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با تأکید بر اینکه ارائه به موقع لایحه بودجه به مجلس نیازمند سازمانی است که بتواند تنظیم آن را طبق واقعیت‌های موجود در کشور برعهده بگیرد، تصریح کرد: با احیای این سازمان کشور از چندگانگی در تصمیم گیری‌ها خلاصی خواهد یافت.
وی با بیان این که احیای سازمان برنامه باید همسو با رفع مشکلات و ایرادات قبلی این سازمان باشد، افزود: بی‌شک تیم اقتصادی دولت یازدهم قبل از احیای سازمان برنامه نواقص آن را رفع می‌کند.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با تأکید بر اینکه ادامه دادن سازمان برنامه به فعالیت‌های خود بهتر از نبود آن در کشور است، تصریح کرد: بهترین خدمتی که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در خصوص بهبود اوضاع کشور می تواند داشته باشد ارائه به هنگام و دقیق لایحه بودجه است./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.