عضو گروه اقتصادی دفتر مشورتی تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت یازدهم توانایی اقتصادی خود را طی چند ماه اخیر ثابت کرده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، امیر رضا حسنی افزود: شاید دولت یازدهم نتواند طی 100 روز تغییر اساسی در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد کند اما به طور حتم توانسته این فضا را ساماندهی کند.

وی ادامه داد: امروز حدود 470 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد که دولت باید آنها را ساماندهی کند که تنها راه این حرکت بزرگ نیز اعتماد سازی است.

مدیر دپارتمان مطالعات و تحلیل اقتصادی جهانی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بیان کرد: پایداری اقتصادی از اصلی ترین موارد است که باعث اعتماد سازی در جامعه می شود.

حسنی گفت: امروز شاهدیم که بخش خصوصی کشور به دولت اعتماد کرده و فعالیت های خود را در حال توسعه دادن است و از طرفی باید توجه کنیم که اعتمادسازی در میان مصرف کنندگان نیز انجام شود.

وی افزود: امروز شاهد ثبات در اقتصاد کشور هستیم که همین ثبات بخشی می تواند روزهای خوشی را برای آینده اقتصادی کشور به همراه داشته باشد.

عضو گروه اقتصادی دفتر مشورتی تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مشکلات اقتصادی امروز مربوط به هشت سال گذشته نیست بلکه یک روند اشتباهی از گذشته در مباحث اقتصادی آغاز شده و امروز باید تلاش کنیم که این روند اصلاح شود.

وی بیان کرد: از جمله فعالیت های این گروه ارایه آموزش های لازم به سرمایه گذاران است زیرا اگر یک فرد با داشتن اطلاعات کافی وارد بازار بورس و ارز شود آن موقع است که روند اقتصادی درستی را طی کرده است./س

برچسب ها: دولت ، اقتصادی ، ثابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.