کارشناس فوتبال کشورمان گفت: سال قبل هم شرایط استقلال کمی نامعلوم بود اما دیدیم که در نهایت،‌ در صدر جدول قرار گرفت. قلعه نوعی شرایط آبی پوشانمان را عوض خواهد کرد.

رضا حسن زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص دیدار 2 تیم استقلال تهران و ذوب آهن گفت: استقلالی ها بازی جالب توجهی را مشاهده نکردند به دلیل اینکه ذوب آهن بهترین بازی اش را در این تیم ارائه داد. در حال حاضر چندین مسئله وجود دارد که به این تیم فشار وارد می کند که اولین و مهمترین آنها ، بحث مالی باشگاه استقلال است.

کارشناس فوتبال کشورمان تصريح کرد: در 2 تا سه هفته اخیر استقلال بازیهایی را ارائه داد که حتی برای خود باشگاه هم قابل قبول نبوده است. افراد جدیدی هم در این تیم حضور پیدا کردند که تیم هنوز نتوانسته با آنها هماهنگ شود. از نظر من باید روی خط حمله بیشتر کار شود. با این حال در دیدار استقلال و ذوب آهن در 20 دقیقه آخر موقعیت پنالتی که برای بازیکنان ما پیش  آمد توسط داور گرفته می شد،‌ استقلالی ها می توانستند شرایط بازی را تغییر دهند و بازی بهتری را ارائه دهند.

وي اظهار داشت: این موضوعات و اشتباهات دست مربی را برای اداره ی هر چه صحیح تر تی می بندد. وی همچنین در ادامه افزود: استقلال در بازی رفت بوریرام دچار حاشیه و استرس بود و بازیکن ها از نظر فکری بسیار تحت فشار بودند. برای این بازی، تیم تنها باید 30 درصد به خوب بازی کردن بیاندیشد. 70درصد دیگر را باید فقط به بردن  و در گرفتن نتیجه ای قابل قبول تمرکز کنند.

حسن زاده تأکيد کرد: درهر حال استقلال در جام ملتهای آسیا نماینده ی همه ی ایرانیهاست و به یاری خدا در آنها موفق به کسب بهترین نتیجه خواهد شد. قلعه نوعی هم بازیکن و هم مربی بسیار با تجربه ای است و به خوبی می تواند این تیم را مدیریت کند. به دلیل حضور قلعه نوعی و بازیکن های با تجربه در استقلال، من در این بازی خوشبین هستم و مطمئنم استقلالی ها دست پر به ایران باز می کردند. شاید موفق نبودن استقلال در دیدار با ذوب آهن به خاطر حساسیت بازی استقلال با رقیب تایلندی اش بوده است.

حسن زاده همچنین در خصوص اظهار نظر قلعه نوعی در مورد داوری سه بازی اخیر استقلال گفت: نمی خواستم در خصوص داوری نظر بدهم اما اشتباهات داوری در سه بازی اخیر استقلال را قبول دارم. مخصوصاً در دیدارش با ذوب آهن که پنالتی آخر توسط داور گرفته نشد. برای من بسیار عجیب بود داوری که در آنجا حضور داشت و مشرف به صحنه بود اینگونه قضاوت کرد. چنین شرایطی وقتی نادیده گرفته می شوند داور را به شدت تحت فشار قرار می دهند. اگر پنالتی گرفته می شد به حتم شرایط بازی تغییر می کرد.

وي خاطرنشان کرد: استقلال در بازی های بعدی لیگ برتر صد در صد شرایط بهتری خواهد داشت. در این سه هفته ی اخیر استقلال شرایطی را تجربه کرد که تا به حال در این وضعیت قرار نگرفته بود. پارسال هم شرایط استقلال کمی نامعلوم بود اما دیدیم که در نهایت در صدر جدول قرار گرفت. امسال هم همین اتفاق خواهد افتاد و قلعه نوعی شرایط تیم را عوض خواهد کرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار