رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به تغییرات صورت گرفته در وزارت علوم توسط سرپرست این وزارتخانه گفت: توصیه من به دوستانی که اصرار بر تغییرات دارند این است که اینقدر عجله نکنند و قدری حوصله داشته باشند چراکه برای آینده آن‌ها بهتر است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "غلامعلی حداد عادل" در حاشیه ختم آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر احتمال عزل "فرهاد دانشجو" از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این خبرها دارای فراز و فرود است، مرتبطا شایعه‌ای ایجاد می‌شود و پس از آن تکذیب می‌کنند.

وی افزود: توصیه من به دوستانی که اصرار بر تغییرات دارند این است که اینقدر عجله نکنند و قدری حوصله داشته باشند، چراکه برای آینده آن‌ها بهتر است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: ما دلیل این همه تعجیل را برای رسیدن به منصب و مقام متوجه نمی‌شویم.

همچنین حداد عادل در پایان، در باره نحوه برخورد اصلاح‌طلبان با "الهه راستگو" گفت: ما از این برخورد اصلاح‌طلبان تعجب نکردیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر نامه کمیسیون فرهنگی مجلس به رئیس جمهور در خصوص مسائل فرهنگی گفت: در این نامه نمایندگان مجلس دغدغه‌های "حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی" را در خصوص مسائل فرهنگی به رئیس‌جمهور منتقل کردند و من چون عضو کمیسیون فرهنگی نبودم نامه را امضا نکردم، اما موافق این نامه هستم.

حداد عادل در پاسخ به سؤالی مبنی بر احتمال معرفی "توفیقی" به مجلس به عنوان وزیر علوم گفت: در یک جلسه خصوصی با رئیس‌جمهور مواضع خود را در این زمینه مطرح می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار