تیم شهدای ساری با پیروزی نزدیک و به لطف امتیاز های مثبت در برابر میزبان بابلی خود به روند صدرنشینی خود در رقابتهای ليگ دسته يك كشتي آزاد باشگاه های کشور جام خليج فارس تداوم بخشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری تیم های مازندرانی شهدای ساری و لوازم خانگي حاجي زاده گنج افروزبابل از گروه یک این رقابتها در تالار ورزشی بابل به مصاف هم رفتند، که دو تیم پس ازتساوی 4 بر 4 در مجموع ، تیم شهدای ساری به دلیل امتیاز مثبت 18 به 16 برنده شد .

تیم شهدای ساری با این پیروزی تعداد برتری های خود در رقابتهای این فصل لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه های کشور را به 6 پیروزی رساند.

تیم نساجی مازندران در تالار ورزشی امامعلی حبیبی قایمشهر برابر تیم پاس قوامين ناجا دیگر با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد و امیدهای خود را برای صعود به دور بعدی این رقابتها افزایش داد.

تیم نساجی در این فصل در سه مسابقه این فصل خود برابر حریفان پیروز شد.

در دیگر دیدار گروه یک این رقابتها تیم شهيد هاشمي نژاد بهشهر در خانه به نتایج با ارزش 7 بر یک برابر تیم وحدت رشت دست یافت تا به عنوان مدعی دیگر این گروه برای صعود به دور دوم این رقابتها لقب گیرد.

تیم شهیدهاشمی نژاد بهشهر سابقه قهرمانی ونایب قهرمانی در لیگ دسته یک را در کارنامه دارد.

در پايان هفته ششم رقابتهای ليگ دسته يك كشتي آزاد باشگاه های کشور جام خليج فارس تيم شهداي ساري در گروه يك در صدر قرار دارد.

استان مازندران با هفت تیم در رقابتهای امسال ليگ دسته يك كشتي آزاد باشگاه های کشور جام خليج فارس حضور دارد./س

برچسب ها: ماندگاری ، تیم ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.