دومين جشنواره منطقه ‌اي محيط زيست در آموزه‌هاي رضوي شمال غرب كشور با معرفي نفرات برتر در تبريز به كار خود پايان داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، مدير كل حفاظت محيط زيست استان آذربايجان شرقي در اين مراسم گفت: ۲۳۲ اثر در قالب عكس، فيلم و داستان به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده بود كه از اين تعداد ۱۸ اثر به دليل اتمام مهلت ارسال در جشنواره شركت داده نشدند.

بيوك رييسي افزود: ۷۵ هنرمند عكاس، ۱۶ فيلمساز و ۱۸ نويسنده از استان هاي آذربايجان شرقي، اردبيل، زنجان، كردستان و آذربايجان غربي در اين جشنواره حضور يافتند.

وي گفت: جشنواره در پنج سطح فيلم و عكس حرفه‌اي، فيلم و عكس آماتور و داستان كوتاه با موضوع محيط زيست طبيعي و تنوع زيستي، آلودگي آب و خاك و نقش انسان در حفاظت از محيط زيست برگزار شد.

در بخش فيلم اين جشنواره حسين پور ستار از آذربايجان شرقي، محمدرضا باغباني از كردستان و سالار پويان از آذربايجان شرقي به ترتيب اول تا سوم شدند.

در بخش عكس جمشيد فرج وند فردا از كردستان، اميررضا برهاني از آذربايجان شرقي دوم و ستار صادقي از آذربايجان غربي سوم شد.

در بخش داستان كوتاه صديقه رضايي و جهانگير چالاكي هر دو&#۱۶۰;از آذربايجان شرقي و امير حسين اسرافيلي از زنجان به ترتيب اول تا سوم شدند.

همچنين در بخش فيلم ايرج قادرزاده و محمدرضا مسعود هردو از آذربايجان شرقي و در بخش عكس رضا خداداد از اردبيل، عمران اشرلو از كردستان و حميد مولويان از آذربايجان شرقي در بخش داستان كوتاه موسي كاظم زاده، فاطمه حقيقت و سيد اليار روشن هر سه از آذربايجان شرقي شايسته تقدير شدند./س

برچسب ها: معرفی ، نفرات ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.