معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري فارس گفت: بر اساس آمارهاي ارائه شده از سوي مراكز اعتبار سنجي علمي، دانشگاه هاي اين استان ظرف چند سال گذشته در حوزه ارتقاي شاخص هاي علمي، عملكرد مطلوبي داشته اند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، كمال فيروزآبادي ادامه داد: در كنار اين موفقيت ها ، در سال گذشته كاستي هايي را در حوزه خدمت رساني به مردم و مسائل رفاهي دانشجويان شاهد بوديم كه اين امر بيشتر ريشه در تحريم ها، فشارهاي خارجي و وضعيت اقتصادي كشور داشت

وی افزود: اين مشكلات و كاستي ها با تدبير مديران دانشگاه هاي فارس و مجموعه مسوولان ارشد اين استان مديريت شد.
فيروزآبادي، ايجاد فضاي با نشاط سياسي در دانشگاه ها را از مطالبات رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: پرهيز از فضا سازي هاي احساسي و افراطي، برگزاري كرسي هاي آزاد انديشي و تعريف جامع، علمي و منطقي از اصول گرايي و اصلاح طلبي ازسوي تشكل هاي دانشجويي از پيش زمينه هاي رسيدن به اين فضا است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري فارس بیان کرد: اين مهم نيز تنها در سايه همدلي، همكاري و همفكري تشكل هاي دانشجويي و مديران دانشگاه ها محقق خواهد شد.
فيروزآبادي، با اشاره به حساسيت ها و ضرورت هاي مديريت در دانشگاه ها، سركشي از خوابگاه ها و حضور در ميان دانشجويان را يكي از مطالبات دانشجويان از مديريت دانشگاه ها دانست و ادامه داد: ضروري است كه نشست هاي دانشجويي با مديران دانشگاه ها تقويت شود./س

برچسب ها: مطلوب ، فارس ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.