سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک گفت: قولهایی که مدیر قبلی به بازیکنان داد انتظارات آنها را بالا برد، امیدوارم به تعهدات خود عمل کنند.

رضا داورزنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تمام برنامه ها و عملکردمان در راه رسیدن به هدف قرار گرفته است، منصوری با وجود مشکلات مانند همیشه تلاش خود را به کار می گیرد که در رقابت ها به عنوان سدی محکم در برابر حریفان قرار گیرد.
البته این توانایی همیشه در تک تک بازیکنان و مسئولان منصوری بوده تا در جمع برترین ها قرار گیرند اما حضور من در کادر فنی به عنوان شخصی که با این تیم و بازیکنان آشنایی کامل دارد، بی تأثیر نیست.

سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک افزود: تعهد که به منصوری دارم باعث شده از همین ابتدا شروعی موفق داشته باشیم. بازیکنان من را با عنوان شناسنامه منصوری می شناسند زیرا از زمانی که یاد دارم برای این تیم رقابت کردم و حتی شکل گیری این تیم با دستان ما بوده به همین دلیل شناخت روشن و ارتباط عمیقی بین کادر فنی و بازیکنان برقرار شده است.

داورزنی در خصوص مدیریت باشگاه شهید منصوری گفت: اعضای شورای شهر و شهرداری قرچک با روی کار آمدن قاسمپور به عنوان مدیریت منصوری قول همکاری و مساعدت دادند که طی آن باید تاکنون 500 میلیون تومان دریافت می کردیم. حضور پررنگ شهردار حتی هنگام عقد قرار داد بازیکنان و تعهداتی
که در این زمان به بازیکنان دادند باعث بالا رفتن انتظار بازیکنان شد در همین راستا با وجود اینکه بازیکنان از مشکلات باشگاه آگاه بودند ولی با ذهنیت بهتری در تیم ماندند به امید اینکه در ابتدای فصل با بودجه شورای شهر مبالغی از قرارداد به آنها پرداخت شود اما هنوز هیچ اقدامی نشده از سوی دیگر رفتن قاسمپور از پست مدیریت پس از اتمام دوره شهرداری وی شاید این قول و تعهدات از بین برود که امیدوارم با روی کار آمدن شخص بعدی این کمک مالی به سرعت انجام گیرد.

وی در خصوص اکبر یعقوبی و احتمال بازگشتش به پست مدیریت باشگاه بیان داشت: در حال حاضر تمام پی گیری های مربوط به امور باشگاه بر عهده تقوی است و با وجود وی هیچ مشکلی متوجه ما نیست حتی اگر تقوی در این پست فعالیت کند نیز وظایف یک مدیر شایسته را به خوبی انجام می دهد.
در صورتیکه مسئولان شورای شهر شخصی موجه تر از تقوی را پیدا نکنند امکان بازگشت وی به سمت مدیریت دور از ذهن نیست.

**رقابتمان با فرش آرا سنگین است

داورزنی در پایان خاطرنشان کرد: فرش آرا تیم خوبی است و شروع پرقدرتی داشته. در طول رقابت هایی که با این تیم داشته ایم همیشه با اختلاف یک گل برنده یا بازنده بودیم. وقتی اختلاف گل کم باشد یعنی بازی پرفشار و سنگینی در حال انجام است. جمعه هر دو طرف رقابت برای کسب امتیاز تلاش خود را به کار می گیرند امیدوارم با توجه به توانایی بازیکنان منصوری پیروز میدان باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار