رئیس هیئت ورزش‌های رزمی چهارمحال و بختیاری گفت: تیم نینجارینجر بانوان این استان توانست در مسابقات قهرمانی کشور 21 مدال رنگارنگ کسب کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمد مسعودی اظهار داشت: یک هزار و 400 ورزشکار چهارمحال تحت پوشش هیئت ورزش‌های رزمی این استان قرار دارند.

وی افزود: این تعداد ورزشکار در قالب 15 رشته رزمی در سطح استان چهارمحال و بختیاری فعالیت مطلوب و رضایت بخشی دارند و روز به روز به شمار علاقمندان به این رشته‌ها افزوده می‌شود.

رئیس هئیت ورزش‌های رزمی چهارمحال و بختیاری از کسب چهار مدال در رقابت‌های سبک کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در بخش آقایان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مسابقات حسین خداوردی و محمد عرب هر دو به مقام دوم دست یافتند و احمدرضا بهرامی و امین ریاحی نیز سوم شدند.

این مسئول تصریح کرد: در این مسابقات که به صورت آزاد برگزار شد امین ریاحی به اردوی تیم منتخب سبک کیک بوکسینگ دعوت شد.

مسعودی با اعلام اینکه تیم نینجارینجر بانوان این استان نیز در مسابقات قهرمانی کشور 21 مدال رنگارنگ کسب کردند اذعان داشت: این مسابقات به میزبانی استان تهران برگزار شد و بانوان استان ما توانستند با کسب سه نشان طلا، هفت نقره و 11 برنز عنوان مقام سوم این رقابت‌ها را بدست آورد.

این مسئول با بیان اینکه در این مسابقات سیصد بانوی رزمی‌کار از هشت استان کشور شرکت کرده بودند تصریح کرد: در این مسابقات دنیا نادری، مینا آرام و شیرین صدیقی صاحب مدال طلا شدند و خانم‌ها نرجس آقابگی، فاطمه خاکسار، آیدا آقابگی، فاطمه جمالی، نیره اسدی، زهرا باقری و افسانه ریاحی عناوین دوم را بدست آوردند.

وی متذکر شد: زهرا مردانی، پریا صفیان، عاطفه جمالی، زهرا زمانی،نرگس کرد یزدی، زهرا عسگری، آمنه عبدالهی، سمانه بهرامی، دنیا نادری، سمیه عرب و زهرا افروخته به مدال برنز دست یافتند.

مسعودی با بیان اینکه تا به حال 14 نفر از رزمی‌کاران استان چهارمحال و بختیاری عضو تیم ملی یا دعوت شده به اردوهای تیم ملی هستند اذعان داشت: ورزشکاران رزمی‌کار این استان در در رشته‌های کیک بوکسینگ، جوجیبسو، فولکنتاکت و نینجا رنجر به موفقیت‌های زیادی دست یافته‌اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.