جانشین اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح از اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم و دورافتاده کشور خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، سردار علی تاجیک صبح امروز در مراسم افتتاحیه بیمارستان صحرایی در فولادمحله که با حضور جانشین معاونت بهداشت و درمان سپاه پاسداران، مسئول نمایندگی ولی‏ فقیه در استان سمنان، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، خانواده شهدا و بسیجیان برگزار شد، با برشمردن علل تحمیل جنگ دشمنان علیه انقلاب و نظام اظهار کرد: نظام اسلامی بسیاری از معادلات جهانی را بر هم زد.

وی تصریح کرد: دشمنان به دلایلی همچون جلوگیری از نفوذ و گسترش انقلاب و منطقه استراتژیکی ایران به ویژه تنگه هرمز جنگ را بر ما تحمیل کردند.

جانشین اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح افزود: پاسداران انقلاب با تفکر بسیجی در هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رسیدند و امروز هم با همان تفکر در راستای رهنمودهای رهبری انقلاب به عنوان سرباز بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف به ویژه بحث بهداشت و درمان در مناطق محروم با احداث بیمارستان و اعزام اکیپ‌های پزشکی در خدمت مردم شریف ایران هستیم.

خدمت‌گذاری به مردم به برکت وجود ولایت است

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این مراسم گفت: سپاه چون نهاد مردمی است، هر جا باشد در خدمت مردم است؛ یک روز در عرصه دفاع و امروز در عرصه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان بسیجیان پیش‏قراول هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی افزود: خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف همه به برکت ولایت فقیه و مدیر حکومت دینی است که در مملکت اجرا می‌شود و اگر سپاه، ارتش و بسیج امروز با سربلندی و سرافرازی در کارها موفق هستند، به برکت ولایت است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.