ملی پوش اسبق وزنه برداری کشورمان گفت: با تشکیل اردوی مازندران انگیزه المپيکي ها بیشتر شد در حال حاضر اوضاع وزنه برداری به زمان اوج ملی پوشان بودنشان برگشته است.


حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: تشکیل اردو در مازندران برای وزنه برداران بیشتر یک کار دسته جمعی با همکاری هیئت مازندران بود.

 در ادامه افزود:  این اردو متشکل از تیم جوانان و بزرگسالان مازندران و قهرمانان المپیکی وزنه برداری است و مبنای این کار بیشتر برای متعهد شدن وزنه برداران است تا از آن پراکندگی و تمرینات نا منظم دور شوند و با تلاش المپیکی ها و جذب اسپانسر های معتبر این تصمیم خوب صورت گرفت.

 ملی پوش اسبق وزنه برداری کشورمان گفت: هیئت مازندران هر ماه از من دعوت به عمل می آمد و تا از اردوی  وزنه برداران نظارت داشته باشم و بتوانم که  یک برنامه تمرینی خوب به رفع اشکالات آنها بپردازیم.

 حسین توکلی خاطر نشان کرد:  بزرگترین هدفمان، جمع کردن قهرمانان المپیکی این رشته بود چون این وزنه برداران  سرمایه های  کشورمان و زمان زیادی  را از دست داده بودند.

  با توجه به بحث و جدلهایی که گریبان همه را گرفته بود می توان گفت: شرایط تمرینات در اوضاع قابل توجهی به سر می برد و انگیزه تمام المپیکی ها خیلی بیشتر شد، به دلیل آنکه تمرین کردن ورزشکاران  در دو رشته در اردو خیلی با شرایط بیرون اردویی تفاوت دارد و الان  آنها می توانند با فکری باز و تمرینات منظم به کار خود ادامه دهند تا بتوانند در هفته دوم لیگ آن طور که همیشه شایسته آن ها بود خود را بیشتر از همیشه نشان دهند.

 قهرمان وزنه برداری المپیک 2000 سیدنی  در خصوص مشکل  اصلی جریانات دوری قهرمانان المپیکی از اردوی تیم ملي تاکید کرد:  این مشکلات از سوي فدراسیون و مربی  صورت گرفت، ولی معتقد هستم می توانستند  به صورت بهتر این مشکل را رفع کنند، چون قهرمانان  این رشته جز احترام و برخوردی در شان و شخصیتشان چیزی بیشتر  نمی خواستند، از بوجود‌ آمدن این بحث ها اصلا هیچ گونه خوشحال نشدم و فعلا منتظر هستیم ببینیم که در انتها چه سر نوشتی درانتظار این رشته است.

 در پایان افزود:  در حال حاضر از 5 المپیکی وزنه برداری سجاد انوشیروانی  به دلیل مشکلات تحصیلی  هنوز نتوانسته  به اردو نشینان ملحق شود و سعید محمد پور  به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه لگن در استراحت به سر می برد./آق




برچسب ها: ملی ، پوش ، اسبق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار