با حضور مدیرکل ثبت‌احوال خراسان رضوی، رئیس جدید اداره ثبت‌احوال شهرستان چناران معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، در جلسه‌ای که صبح امروز در فرمانداری چناران برگزار شد، سید حسین نیری مدیرکل ثبت‌احوال خراسان رضوی گفت: بیشترین انگیزه و دلیلی که برای خدمت است اهمیت و ارزش خدمتگذاری است و خدمتگذاری از بهترین عبادات است که به خلق خداوند انجام می‌شود.

وی افزود: با هر آمدنی، رفتنی است بنابراین با بررسی‌های انجام شده و درخواست رئیس ثبت‌احوال چناران تصمیم گرفته شد که با درخواست انتقال ایشان موافقت شود.

مدیرکل ثبت‌احوال خراسان رضوی ادامه داد: رئیس ادارات ثبت‌احوال با فرمانداران تعامل دارند بنابراین این تعامل باعث رشد و توسعه خدمات ارزشمند ثبت‌احوال می‌شود.

نیری اظهار داشت: ثبت‌احوال یک نهاد مهم و زیر مجموعه وزارت کشور است و در انتخابات یک دستیار و عضو اصلی در هیئت‌های اجرایی است.

در ادامه بخشدار مرکزی چناران گفت: یک مدیر زمانی موفق است که با مسئولین علی‌الخصوص فرمانداری و پرسنل خود تعامل داشته باشد.

حسین غریب افزود: نکته اصلی که یک مدیر برای تصدی مسئولیت باید داشته باشد سکونت آن در شهرستان است و رئیس جدید اداره ثبت‌احوال چناران باید این مطلب را در نظر داشته باشد.

وی به شورای ثبت وقایع حیاتی اشاره کرد و ادامه داد: شورای ثبت وقایع حیاتی یکی از ضروریات مهم شهرستان است که باید این شورا در وقت مقرر تشکیل شود.

در ادامه با اعطای لوح سپاس از زحمات علیرضا کارگر رئیس قبلی اداره ثبت‌احوال چناران تقدیر و حکم انتصاب علی‌اکبر روحی به عنوان رئیس جدید این اداره به وی تحویل شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.