مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور که به میزبانی تهران و ارومیه برگزار شد با درخشش دوباره شمشیربازان زنجانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکززنجان سرپرست تیم شمشیربازی استان زنجان با اعلام این خبرگفت:مسابقات قهرمانی کشور در سه اسلحه اپه، سابر و فلوره در تهران و ارومیه برگزار شد.

کاظم زاده افزود: در این دوره از مسابقات 48 بازیکن در قالب 14 تیم به مصاف هم رفتند که در رده ی نوجوانان تیم زنجان توانست در اسلحه ی اپه بالاتر از همه ی استانها به مقام قهرمانی دست پیدا کند،تیم اردبیل نائب قهرمان و کرمانشاه و البرز به صورت مشترک در سکوی سوم بایستند.

وی با بیان اینکه مسابقات در اسلحه فلوره نیز با شرکت 38 بازیکن از 11 تیم ادامه داشت تصریح کرد: در این بخش نیز شمشیربازان زنجانی با انجام بازی های زیبا و تکنیکی توانستند پس ازهمدان، نایب قهرمان کشور شوند و تیم اصفهان نیز در رتبه سوم قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در اسلحه فلوره 36 بازیکن در قالب 10 تیم حضور داشتند،ادامه داد:تیم های اردبیل و گیلان اول و دوم شدند و تیم های تهران ارومیه مشترکاً سوم وتیم زنجان در رتبه چهارم کشوری قرار گرفت.

کاظم زاده با بیان اینکه تیم اعزامی زنجان در بخش انفرادی نیز حائز یک مقام شد افزود : در قسمت انفرادی در اسلحه اپه میثم نوروزی بازیکن ملی پوش و آینده دار شمشیربازی استان زنجان توانست با برتری در مقابل تمامی مدئیان به فینال مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور راه یابد که در فینال با اختلاف ناچیز بازی را به بازیکن استان میزبان(ارومیه) واگذار کرد و نایب قهرمان مسابقات شد.

گفتنی است،مسابقات قهرمانی کشور شمشیربازی در بخش بانوان نیز در حال برگزاریست و فردا خاتمه می یابد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.