آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران امشب (سه‌شنبه) حریفان خود را در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان خواهد شناخت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، وزن کشی تنها وزن باقی مانده (74 کیلوگرم) رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان امشب (سه‌شنبه) در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود و عزت الله اکبری برای شناخت رقیبان خود به روی باسکول خواهد رفت.
 
اکبری جوان امسال با قهرمانی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در غیاب صادق گودرزی، نایب قهرمان المپیک لندن برای اولین بار راهی رقابت‌های جهانی شده است. اکبری در جام جهانی تهران برای ایران کشتی گرفته و هر چند سابقه حضور در رقابت‌های جهانی را ندارد، اما در رقابت‌های قهرمانی آسیای امسال موفق شده به مدال برنز دست یابد.
 
امروز (سه‌شنبه) همچنین رقابت‌های اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم برگزار خواهد شد که در وزن 60 کیلوگرم مسعود اسماعیل پور پس از استراحت در دور اول به مصاف حاجی علی‌اف از آذربایجان خواهد رفت، در وزن 84 کیلوگرم احسان لشگری با مارتینز از کلمبیا کشتی می‌گیرد و کمیل قاسمی (120 کیلوگرم) با شابانبای قزاق سرشاخ خواهد شد. 

در پایان خاطر نشان می‌شود: شب گذشته (دوشنبه) هم در آغاز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، حسن رحیمی (55 کیلوگرم) و رضا یزدانی (96 کیلوگرم) موفق شدند دو مدال طلا برای ایران کسب کنند، اما مهدی تقوی (66 کیلوگرم) حذف شد و مدال طلای این وزن به داوید صفریان ارمنستانی رسید.
برچسب ها: اکبری ، وزن ، کشتی ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار