بانوي مسلمان کاتاکار گفت: پس از کسب مدال برنز در مسابقات جهاني کاراته در کشور انگلستان در سال 87، اولين مدالم را تقديم به آستان قدس رضوي کردم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اهدا طبق فروش گفت: تا به امروز  3مدال ارزشمند دوران ورزشيم از جمله مدال برتر مسابقات جهاني در سال 87 و مدال طلا و نقره مسابقات آسيايي در سال 90 به دليل علاقه اي که به امام هشتم داشتم، اين مدالهايم را به آستان قدس رضوي تقديم کردم، زيرا علاقه قلبي که به امام رضا (ع) داشتم باعث شد در تمامي ميادين ورزشي مهم رشته کاراته موفق باشم قهرمانيهاي مختلفي را کسب کنم.

وي در ادامه در خصوص خود و فعاليت هاي ورزشيش افزود: در يک خانواده کاملا ورزشي به دنيا آمده ام و از سن 8 سالگي به مدت 18 سال در رشته کاراته فعاليت خود را ادامه داده ام و به دليل علاقه ام به ورزش، تحصيلاتم را در رشته تربيت بدني در مقطع کارشناسي ارشد ادامه دادم.

طبق فروش خاطرنشان کرد: در دوران ورزشيم توانستم در رشته هاي مختلفي به غير از کاراته به مقام ها و پست هاي ورزشي برسم از جمله در رشته دو ميداني بتوانم در سطح کشوري به مقام هايي را کسب کنم و حتي داور اين رشته هم باشم و همچنين در سال 1388 به عنوان نائب رئيس هيات ژيمناستيک قوجان منصوب شدم و به فعاليت خود ادامه دهم.

وي در پايان افزود: موفقيت هايم را اول مديون خدا بعد حمايت هاي بي دريغ خانواده و کليه ي مسئولان و مربيان خود در رشته کاراته به کسب کاتا مي دانم و از همه آنها تشکر مي کنم./ مح
برچسب ها: مدال ، ارزشمند ، امام رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار