در جلسه امروز شورای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه 9 با محوریت دهه کرامت و استقبال از مهر با حضور شهردار نواحی و معاونین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این مراسم که به مناسبت دهه کرامت و طرح استقبال از مهر با حضور معاونین و شهردار ناحیه یک برگزار شد.
در این همایش هر کدام از معاونین به شرح و توضیح برنامه های خود پرداختند جشن کلاس اولی ها که با یک برنامه خوش آمد گویی به دانش آموزان شروع می شود بهسازی مدرسه و هوشمندی آن از وایت برد ویدئو پروژکتور و برنامه های نمایشی و تکمیل و تجهیز ده مدرسه به کتابخانه که هم شامل کتاب و هم قفسه است.
شستشوی فرش های نمازخانه کلیه مدارس منطقه
برگزاری مراسم شکوفه ویژه نونهالان و خانواده های ایشان و اهدای شاخه گل و همچنین توزیع تهیه بروشورهای آموزشی در دستور کار معاونت اجتماعی قرار گرفت.
اجرای تئاترها و نمایش های میدانی با موضوع سلامت در مدارس و تهیه و توزیع بسته فرهنگی و لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت
پکیج آموزشی برای دانش آموزان تجهیز مدارس به وسایل و تجهیزات ورزشی از برنامه های دیگر معاونت اجتماعی است همچنین شناسایی مسیرهای ترافیکی، بهسازی ترافیکی، نصب پل های ترافیکی، خط کشی ایستگاه های اتوبوس، نصب تابلوهای مدارس، بازدیدهایی در خصوص سد معبر، پاکسازی و شستشوی انهار، برگزاری جشن شکوفایی، مسابقات عکاسی، جمع آوری پسماندهای خشک، جشنواره های محلی، و تشکل های دانش آموزی در  دستور کار شهرداری قرار گرفت.

24 مدرسه در سطح منطقه که با موضوع تئاتر و موضوع شهروندی در بلا کارد های تبلیغاتی بروشور های آموزشی مسابقات ورزشی جمع آوری معتادین در ابتدای مهر ماه خدمات ورزشی به بانوان معلم نیز در این جلسه مطرح شد.

در این جلسه که با حضور نماینده آموزشی و پرورش برگزار شد تعمیر و انجام امور عمرانی مدارس که تا 29 شهریور پایان می پذیرد در سطح مدارس انجام می گیرد

همچنین تاسیسات مورد نیاز مدرسه و از حمله نیمکت ها مورد توجه قرار گرفت، نصب پرچم جمهوری اسلامی که دارای محیطی شاد و پررونق است همچنین هوشمند سازی مدارس در دستور کار قرار گرفت.
در پایان جلسه آقای غلامرضا زاده معاونت اجتماعی با تاکید بر بهسازی مدارس و انسجام و برنامه های منطقه 9 عنوان کرد: با برنامه ریزی دقیق می توانیم به برنامه های منسجمی در جهت بهبودی و مجهز شدن مدارس اقدام کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار