شهردار رودهن گفت: براساس سیاست کشور و قانون اساسی در کوچک سازی ادارات ما کارمان را از واحد خدمات شهری شروع کردیم و توانستیم این خدمات را در بخش خصوصی جذب کنیم .

حمید محرمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با ذکر این جمله که خدمات شهری را بر اساس اصل44 قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار کردیم گفت:ما در حوزه خدمات شهری در شهر رودهن برنامه ریزی خاص و مدونی را طرح ریزی کرده و به مرحله اجرا گذاشتیم به این صورت که خدمات شهری را بر اساس اصل44 قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار کردیم .

و ی در ادامه این مطلب با اشاره به سیاست کشور و قانون اساسی بر کوچک سازی ادارات به منظور نظارت عالیه تصریح کرد : سیاست کشور و قانون اساسی بر این است که ما بتوانیم سازمانها و ادارات خود را کوچک سازی کرده و خدمات به بخش خصوصی واگذار کنیم تا بتوانیم نظارت عالیه داشته باشیم.

شهردار رودهن با تاکید بر این موضوع که بر اساس سیاست کشور و قانون اساسی در کوچک سازی ادارات فعالیت کردیم اضافه کرد :براساس سیاست کشور و قانون اساسی در کوچک سازی ادارات ما کارمان را از واحد خدمات شهری شروع کردیم و توانستیم این خدمات را در بخش خصوصی جذب کنیم .

محرمی در پایان خاطر نشان کرد :با توجه به نظارت بیشتر بر حسن عملکرد پیمانکار شهررودهن را روز به روز تمیزتر کردیم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.