کارگردان سینمای کشورمان گفت:سینماگران آماتور با تولید فیلم هایی با بهره گیری از ابزار سوپر استار ها تنها برای کسب درآمد بنیان گذار دستمزد های کلان بازیگران هستند .

محسن محسنی نسب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت سینمای کشورمان گفت: شرایط نا مناسب اقتصادی حاکم بر سینمای کشور باعث شده تا در زیر مجموعه های حوزه تولید فیلم شاهد رشد بی وقفه جریان های منفی مانند افزایش نرخ بازیگران سینما به ویژه سوپر استارها برای بازی در فیلم ها در ژانر های مختلف باشیم .

وی با اشاره به این موضوع که سینماگران آماتور در افزایش نرخ حضور بازیگران در فیلم های سینمایی نقش دارندتصریح کرد:یک سری تهیه کننده آماتور بدون داشتن کارنامه ای قوی در حوزه فیلم سازی کشور تنها برای کسب شهرت و همچنین جلوگیری از حضور در فهرست سینماگرانی که تولیداتشان برای اکران در سینما های کشور توقیف شده انددست به اقداماتی مخرب در سینمای کشور می زنند.

این کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان در ادامه این مطلب اضافه کرد : این سینماگران برای کسب درآمد خوب در راستای فروش بالا از ابزار سوپراستار به هر قیمتی مانند قبول پرداخت پیشنهاد های کلان آنها برای نقش آفرینی در فیلم های خوداستفاده می کنندوبنیانگذار دستمزد های کلان بازیگران هستنداین موج منفی و مخرب را سینمای ایران به جریان انداخته اند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.