معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از رایگان بودن بازدید از اماکن تاریخی وموزه ها در تاریخ پنجم مهر خبرداد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


محمدرضا ستايش فر گفت: ۲۷ سپتامبر مصادف با پنجم مهر ماه كه در تقويم جهاني به نام روز گردشگري نامگذاري شده فرصت مناسبي است تا مردم با جاذبه هاي گردشگري منطقه خود آشناتر شوند.
وي اظهار كرد: در كشور ما، روز گردشگري چند سالي است كه به يك هفته تبديل شده كه اين هفته از پنجم تا يازدهم مهر ماه مي باشد.
معاون گردشگري استان كرمانشاه، ادامه داد: اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان كرمانشاه براي اين هفته برنامه هاي متنوعي تدارك ديده است كه بتواند مردم را با گردشگري و ويژگي هاي آن آشناتر كند.
وي گفت: استقبال از نخستين ميهمانان و گردشگران ورودي به استان در روز گردشگري (پنجم مهر ماه) اولين برنامه اين اداره كل است كه با حضور مسئولين ميراث فرهنگي و گردشگري استان و در محل فرودگاه كرمانشاه صورت مي گيرد.
ستايش فر خاطرنشان كرد: افتتاح نمايشگاه صنايع دستي و هنرهاي سنتي در جوار مجموعه تاريخي فرهنگي تاق بستان از ديگر برنامه هاي اين هفته است كه از روز جمعه پنجم مهر ماه تا پايان هفته گردشگري اين نمايشگاه براي بازديد عموم داير خواهد بود.
وي شعار روز جهاني گردشگري امسال را گردشگري و آب، حفاظت از آينده مشترك دانست و اظهار اميدواري كرد كه برنامه هاي اين هفته بتواند مردم استان و مسافرين را با مباحث گردشگري بيشتر آشنا سازد/س

برچسب ها: کرمانشاه ، موزه ، تاریخی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.