مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: استاندار تلاش کند در این نابسامانی اقتصادی سرمایه گذاری در حوزه صنعتی را سامان بخشد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام قنبرعلی نجفی با اشاره به اینکه استاندار نماینده دولت در استان است، اظهار کرد: استاندار باید فردی توانمند باشد که بتواند مشکلات استان را حل کند.

وی جذب امکانات توسط استاندار را یکی از شاخصه‌ها و ملاک‌های استاندار خوب دانست و افزود: زنجان جزو استان‌های محروم محسوب می‌شود و تاکنون چنان سرمایه گذاری که لایق مردم باشد انجام نشده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه استاندار مقام نخست هر استانی محسوب می‌شود، گفت: استاندار باید تلاش کند در این نابسامانی اقتصادی سرمایه گذاری در حوزه صنعتی را سامان بخشد.

وی با تاکید بر اینکه استاندار تلاش کند وحدت و اتحاد را بیش از بیش تقویت کند، گفت: استاندار باید مردمی باشد و تلاش کند مشکلات مردم را از نزدیک لمس کند و برای رفع آن مشکلات تلاش کند.

نجفی با اشاره به اینکه زنجان جزو یکی از شهرهای مذهبی و ولایی محسوب می‌شود، افزود: به این علت زنجان به پایتخت شور و شعور حسینی مشهور شده است.

وی با بیان اینکه باید به مسائل فرهنگی استان توجه بیشتری شود، اظهار کرد: استاندار با دلسوزی تلاش کند تا فعالیت‌ها و برنامه‌های شایسته مردم را عملیاتی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: امید است با تلاش مسئولان فردی شایسته و مسئول برای سمت استاندار زنجان برگزیده شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.