معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، از برپایی نمایشگاه یادیاران در بوستان قائم خبر داد.

نامداری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید نمایشگاه یادیاران در بوستان قائم منطقه 18 برپا خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: نمایشگاه یادیاران، حماسه دیروز و حماسه امروز در بوستان قائم منطقه 18 همزمان با هفته دفاع مقدس و هفته اول مهر ماه سال 92 برپا می شود.

نامداری با اشاره به این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با مشارکت و همکاری شهرداری منطقه 18، ناحیه مقاومت بسیج مسلم این عقیل(ع) از نخستین روز ماه مهر سال جاری به مدت یک هفته برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برپایی 20 غرفه آثار مختلف و متنوع از امام راحل، فرماندهان و شهدای دوران دفاع مقدس، برگزاری ویژه برنامه های متنوع اجتماعی، فرهنگی، و مذهبی ویژه عمومی شهروندان از اقدامات اجرایی این طرح است.

نامداری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه هفته دفاع مقدس با اهدای جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان این مسابقات از اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۳:۳۵ ۲۹ تير ۱۳۹۳
زيارت شهدا دعوت به يک ميهماني است
يادمان ياران دوکوهه از ابتداي سال 1392 توسط تعدادي از جوانان منطقه 18 تهران (مسجد حضرت صاحب الزمان"عج"- بلوار معلم) جهت نشر فرهنگ دفاع مقدس و شناخت و ترويج معارف عاشورايي در سيره شهداء بنيان نهاده شد و تا امروز به صورت منسجم و منظم با استعانت از درگاه فيض الهي و عنايات خاصه شهيدان والامقام به فعاليت پرداخته است.
برنامه هاي يادمان بصورت هفتگي در روزهاي جمعه (6 ماهه اول سال) از ساعت 19 الي 22:30 و روزهاي پنج شنبه (6 ماهه دوم سال) از ساعت 14 الي اذان مغرب و عشاء در جوار قبور مطهر 5شهيد گمنام دفاع مقدس واقع در منطقه 18 تهران بزرگراه شهيد آيت الله سعيدي بلوار معلم بوستان قائم برگزار ميگردد.
از اهم برنامه هاي يادمان ميتوان به : ايستگاه صلواتي - غبارروبي و عطر افشاني مزار شهدا - نماز جماعت - زيارت عاشورا - ختم کلام الله مجيد بصورت حزب خواني - پخش آواهاي دفاع مقدس - روايتگري و خاطره گويي رزمندگان و نمايش فيلم مستند جنگ اشاره نمود.
فاخلع نعليک شما هم دعوتيد
www.yaranedokoohe.blogfa.com
آخرین اخبار