معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه،خدمات ومشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری کارگاه های پیشگیری از اعتیاد در سطح محلات تهران خبرداد.

رضا جهانگیری‌فر در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار برگزاری کارگاه های اموزشی پیشگیری از اعتیاد به مدیران محلات واگذار شده است تا آنها با گزینش اساتید و زمانبندی مناسب تحت نظارت مناطق این کارگاه ها را برگزار کنند.
وی با اشاره به این مهم که در هرمحله حداقل ۲کارگاه برگزار می شود در مورد جامعه هدف این کارگاه‌های آموزشی هم اظهارکرد:افراد تاثیر گذار محله و همچنین اعضای انجمن اولیا و مربیان و فرهنگیان در زمره افرادی هستند که در این کارگاه‌ها تحت آموزش قرار می‌گیرند.
وی همچنین با اظهار امیدواری از این حرکت مثبت در سطح محلات تصریح کرد:امیدواریم این حرکت مقدمه ای بر نگاه علمی به مبحث پیشگیری از اعتیاد باشد.
معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه، هدف اصلی از برگزاری این کارگاه ها در سطح محلات را استفاده از ظرفیت محلی برای آموزش و پیشگیری از اعتیاد عنوان و اظهار کرد:ما به دنبال اثربخشی آموزش در بین خانواده ها و افراد جامعه محلی با کمک سایر هم محله ای‌ها و افراد خانواده هستیم؛بنابراین تصمیم گرفته شد که این بار برخلاف دفعات گذشته نگاه از پایین به بالایی به جای نگاه دستورالعملی داشته باشیم.
وی خاطرنشان كرد: تلاش داریم از هر منطقه ۲محله را را به عنوان مدل های مناسب آموزش و پژوهش در زمینه پیشگیری از اعتیاد انتخاب کنیم./ف

برچسب ها: رفاه ، خدمات ، آموزش ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار