در مراسم تودیع و معارفه رییس حوزه هنری استان گلستان، نقی محمدنژاد به عنوان رییس جدید حوزه هنری استان گلستان معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، در این مراسم كه با حضور مجید مصلحی مدیر كل امور استانها و مجلس حوزه هنری كشور، مدیركل سازمان تبلیغات اسلامی استان، جمعی از مدیران فرهنگی، اساتید و هنرمندان استان گلستان برگزار گردید، ضمن قدردانی از تلاش و زحمات محسن ربانی، رییس سابق این مركز، با اهداء حكمی از سوی  رییس حوزه هنری كشور نقی محمدنژاد به عنوان رییس این مركز منصوب شد.

در این حكم رییس حوزه هنری كشور، استان گلستان را كانونی پویا برای تولید آثار فاخر ادبی و هنری و مكانی مقدس و معتبر برای تربیت هنرمندان متدین و ملتزم به ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانسته است.

مومنی شریف در بخش دیگری از این حكم آورده است: این دیار سرسبز گلستان از روزگاران كهن مهد عالمان، ادیبان و دانشمندان بزرگی بوده است كه نامشان در سپهر فرهنگ و تمدن اسلامی می‌درخشد و همچنین محل تلاقی و جلوه گاه فرهنگ‌ها و اقوام مختلف ایرانی نیز هست كه از آن به عنوان نگارستان ایران یاد می‌شود.

انشاءا... هنرمندان گلستانی با بهره‌گیری از این فرصت، آثاری ماندگار در معرفی هویت ایرانی – اسلامی و تحكیم وحدت ملی بیافرینند./ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.