يک زن جوان که با همکاري يک پسر از رانندگان تاکسي اقدام به زورگيري مي‌کردند، توسط ماموران پليس آگاهي شناسايي و دستگير شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در پی مراجعه حضوری راننده یک دستگاه خودروی تاکسی به پلیس آگاهی مبنی بر این که وی توسط خانمی مورد اغفال قرار گرفته و اموال به سرقت رفته است مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ کاراگاه حسین بیدمشکی در این خصوص افزود:  با توجه به اهمیت موضوع، کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی در ابتدا ورود به پرونده پس از دعوت از شاکی، وی در اظهارات خود چنین بیان داشت که در چندی پیش بنده که راننده یک دستگاه خودروی مسافر بر بودم از میدان طوس خانمی را به مقصد منزلش واقع در شهرک شهید رجایی به صورت دربست سوار نمودم و به محض رسیدن به درب منزلش با همکاری مردی که منتظر رسیدنش بود وی را با تهدید چاقو به داخل منزل برده و با خوراندن شربت خواب آور وی را بیهوش و وجوهات نقد و عابر بانکش را به سرقت برده و پس از سرقت سمندش، وی را در بیابان های اطراف شهر رها و اقدام به برداشت مبلغ چهار میلیون تومان وجه نقد می نمایند.

کارآگاه بید مشکلی بیان داشت: تیمی ویژه از کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی با هدایت سرهنگ محمد زاده تشکیل و تحقیقات همه جانبه ای در این خصوص به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد:  پس از مدتی کار وسیع اطلاعاتی و نیز تحت نظر قرار دادن منزل متهمه به صورت نامحسوس و شبانه روزی مامورین توانستند متهمه به نام معصومه را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه دلالت نمایند.

این مقام انتظامی گفت: متهمه که در ابتدا از بیان حقیقت طفره می رفت و تلاش فراوان داشت تا از بزه انتسابی خود را تبرعه نماید پس از روبرویی با شاکی به ناچار لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی با همکاری فردی به نام حمید اعتراف و به بیان حقیقت پرداخت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان این که پس از اعترافات صریح متهمه فرد همدست وی نیز در شهرک شهید رجایی دستگیر و به بزه انتسابی اعتراف نمود بیان داشت: پرونده تکمیلی در این خصوص تشکیل و به همراه دو متهم جهت سیر مراحل قضایی به عرض مقام قضایی رسیده و طی قرار صادره هر دو متهم به زندان تحویل گردیدند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: زورگیر ، مسافرنما ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار