پسران مستي که براي خودي نشان دادن با چاقو و يک دستگاه موتورسيکلت در خيابان وحدت اسلامي راه بندان به وجود آورده بودند، با ديدن پليس به گريه افتادند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ دو مزاحم و اوباش نوجوان روز گذشته در حالي که يک چاقو بلند در دست داشتن و با يک دستگاه موتورسيکلت در خيابان تردد مي‌کردند، در حالت مستي به مردم و کسبه فحاشي کرده و اقدام به ايجاد راه بندان در خيابان وحدت اسلامي کردند.

ماموران کلانتري پس از اطلاع از حضور اين افراد شرور که با چاقو و عربده کشي مسبب ناآرامي در جامعه شده بودند سريعا به محل اعزام شدند.

پسران شرور که در حال خود بودند ناگهان دستبند پليس را به دستان خود ديدند و بعد از چند ثانيه هردو نوجوان که تا لحظاتي پيش قدرت نمايي مي‌کردند شروع به التماس و زاري کردند و از مردم بابت رفتارشان معذرت خواهي نمودند.

اين پسران شرور که به قول خودشان همه چيز را شوخي گرفته بودند وقتي با دستبند پليس مواجه شدند، آخر عاقبت اوباش بودن را کمي احساس کردند و در کلانتري از کردار خود پشيمان شدند و قول دادند پس از آزادي ديگر دور ارذل بودن را خط قرمز بکشند و مثل يک شهروند مفيد در جامعه زندگي کنند.
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار