قائم مقام مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب مجموع ظرفیت تولید سالانه این مجتمع را 2 میلیون و 400 هزارتن اعلام کرد و گفت: این مجتمع بزرگ‌ترین مجتمع تولید فولاد بخش خصوصی کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، دهاقین در نشست مدیران واحدهای تولید فولاد آذربایجان شرقی مجموع ظرفیت تولید سالانه این مجتمع را 2 میلیون و 400 هزار تن اعلام کرد و افزود: در این مجتمع صنعتی سالانه علاوه بر تولید یک میلیون و 800 هزار تن میلگرد ساختمانی، 600 هزار تن محصول دیگر نیز در دو واحد کارخانه ذوب تولید می‌شود که مجهز به تکنولوژی‌های روز دنیا هستند.

وی افزود: احداث مجتمع فولاد بناب در سال 1386 در زمینی به وسعت 140 هکتار آغاز شد و تا سال 1391 تمام زیرساخت‌های لازم انرژی، صنایع و شرکت‌های وابسته مجتمع تکمیل و راه‌اندازی شدند.

به گفته وی مجتمع فولاد بناب هم اکنون شامل 5 شرکت تولیدی وابسته است که شامل کارخانجات ذوب و نورد می‌شود.

قائم مقام مجتمع فولاد بناب اظهار کرد: در زمینه ایجاد ظرفیت‌های مناسب برای تولید بهتر و بیشتر و در راستای بالا بردن سطح استاندارد و کیفیت محصولات و در نهایت افزایش میزان صادرات محصول، موفقیت‌های چشمگیری توسط مجتمع کسب شده و علائم ممتاز استاندارد و کیفیت برای این مجتمع دریافت کرده‌ایم؛ بطوریکه هم اکنون درخصوص استانداردسازی و کیفی‌سازی محصولات به شرکت‌های همجوار نیز خدمات ارائه می‌کنیم/س

 

برچسب ها: تولید ، فولاد ، سالانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.