اميدوارم روزي حق به حق‌دار رسد تا همه‌ به طور يكسان سهم خود را بردارند.

"سعيد رضايي" بازيگر تئاتر و سريال‌هاي تلويزيوني در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: بعد از ايفاي نقش در سريال "تكيه بر باد" در مجموعه "شايد براي شما هم اتفاق بيفتد" حضور داشتم و در تله فيلم "عشق ساندويچي" هم بازي كردم كه به زودي از رسانه‌هاي تصويري تقديم مخاطبان علاقه‌مند مي‌شود.


وي با اشاره به حضور در سريالي كه در زماني بسيار نامناسب پخش شد، تصريح كرد: در سريال "در قاب يك نگاه" ويژه ماه مبارك رمضان ايفاي نقش كردم كه به دليل داشتن اسپانسري از سوي شبكه "سلامت"، از همان شبكه روي آنتن رفت.
بازيگر نقش "شاهين" در "تكيه بر باد" افزود: اين سريال رار بود از شبكه يك سيما پخش شود و موضوعي جذاب داشت كه به دنبال آن همه اتفاقات در يك تاكسي مي‌گذشت و به دليل اسپانسر در زمان پخش "ماه عسل" روي آنتن رفت.
 
"رضايي" اظهار داشت: هم شبكه 3 سيما و به دنبال آن برنامه "ماه عسل" بسيار پرطرفدار بود و متأسفانه اين سريال در تايمي نامناسب، مخاطب خودش را از دست داد.



وي با اشاره به حضور در پروژه جديدي، تصريح كرد: حضور در چند پروژه تلويزيوني به خصوص "ستايش2" داده شده كه به دليل پيشنهادهاي بسيار، حضور در تئاتري را كه در دست تمرين داشتم را كنسل كردم.

اين بازيگر در خصوص كم‌كاري و پرسش‌هاي كه مخاطبان در اين زمينه از او پرسيدند، گفت: شايد عده‌اي بايد ديده و پسنديده شوند كه دليل آن را من نمي‌دانم. ولي چيزي كه به وضوح ديده شده اينكه مخاطب را مجبور به ديدن عده‌اي هنرمند ثابت را در تصوير مي‌كنند.

"رضايي" ادامه داد: باز همان هنرمندان در سريال ديگري به كارگرداني شخصي متفاوت از كار قبلي ديده مي‌شوند.

وي تصريح كرد: دنبال مقصر نيستم ولي شايد زمان سفارش كار به هنرمندان، نظارتي روي تيم بازيگران نمي‌شود.
"رضايي" خاطر نشان كرد: اميدوارم نظارتي شود كه همه بازيگران نه بطور يكسان، ولي همگي در صحنه باشند و به صرف حضور عده‌اي، مردم مجبور به تماشاي سريال يا فيلمي نشوند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار