رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری باند سارق مسلحی خبر داد که اقدام به سرقت سیم برق از انبارهایی در سطح شهر شیراز می‌کردند.

سرهنگ سیروس حیدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: در پی وقوع چند سرقت مسلحانه از پیمانکاران اداره برق و انبارهای کالای برقی، شناسایی و دستگیری مجرمان و کشف اموال مسروقه به طور جدی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: سارقان در سرقت‌ها، از یک خودرو وانت مزدا استفاده و اقدام به سرقت اموال از انبارها می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی فارس ادامه داد: ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی، چند اکیپ از ماموران پلیس آگاهی در مناطق جرم‌خیز مستقر و تحقیقات غیرمحسوس در  راستای شناسایی سارقان آغاز شد.

حیدری افزود: با اقدامات صورت گرفته چند نفر از سارقان مسلح تبعه افغانستان شناسایی و هنگامی که با یک خودرو پژو 405 در سطح شهر شیراز در حال تردد بودند دستگیر و خودرو آنها توقیف شد.

وی گفت: با تحقیقات انجام شده از این دو سارق یکی دیگر از همدستان آنها نیز شناسایی و در عملیات جداگانه در شیراز دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فارس بیان کرد: سایر اعضای این باند نیز شناسایی و ماموران برای دستگیری آنها وارد عمل شدند که با انجام اقدامات اطلاعاتی دو نفر از آنان هنگام تردد با یک وانت مزدا در مسیر شیراز ـ ‌خرامه دستگیر شدند.

حیدری تصریح کرد: در عملیات دیگری دو نفر دیگر از اعضای این باند در شهرستان‌های دیگر شناسایی که یکی از آنها در مرودشت و دیگری در شیراز دستگیر شدند.

وی گفت: در تحقیقات انجام شده از اعضای این باند سارق مسلح، چهار سرقت مسلحانه و سه سرقت عادی طی سال جاری در شهرستان شیراز کشف شد.

انتهاي پيام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار