سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: اميدوارم مردم خوب تايلند و فدراسيون فوتبال اين كشور به باشگاه بوريرام تذكر بدهند كه مسايل جوانمردانه را رعايت كند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران «امير قلعه نويي» عصر امروز (چهارشنبه) پس از پيروزي تيم استقلال ايران مقابل بوريرام تايلند اظهار داشت: اميدوارم مردم خوب تايلند و فدراسيون فوتبال اين كشور به باشگاه بوريرام تذكر داده كه رعايت مسايل جوانمردانه را انجام دهند.


وي با مطلوب توصيف كردن عملكرد فني تيم بوريرام در ديدار مقابل استقلال گفت: به فوتبال تايلند بابت داشتن چنين تيمي تبريك مي‌گويم. آنها همين كه توانستند تا اين مرحله پيش بيايند به افتخار بزرگي دست پيدا كردند؛ فقط اميدوارم مردم خوب تايلند و فدراسيون فوتبال اين كشور به باشگاه بوريرام تذكر بدهند كه مسايل جوانمردانه را رعايت كند.
 

قلعه‌ نوبي در پاسخ به پرسش خبرنگار تايلندي در باره بهبود بازي استقلال در نيمه دوم تصريح كرد: در بين دو نيمه در باره مسايل فني با شاگردانم صحبت نكردم فقط آنها را از لحاظ روحي و رواني آماده نيمه دوم كردم. به آنها گفتم ما ايراني هستيم و اگر با غيرت ايراني به ميدان برويم در اين مسابقه پيروز مي ‌شويم.
 

سرمربي تيم استقلال ادامه داد: من در بين دو نيمه با تعويض فرهاد مجيدي دست به يك تغيير تاكتيكي زدم و خوشبختانه با شناسايي فضاها توانستيم تيم برتر اين مسابقه باشيم.
 

در ادامه اين كنفرانس خبرنگاران تايلندي در باره حاشيه ‌هاي شب گذشته در هتل محل اقامت تيم استقلال پرسيدند و قلعه ‌نويي در جواب گفت: مسافر هميشه بايد در هتل آرامش داشته باشد، حدود ساعت ۱۱ ديشب عده زيادي زن و مرد كنار استخر هتل شروع به سر و صداي خيلي زيادي كردند و وقتي اين حركت با اعتراض مسوولان تيم ما مواجه شد، اين جمعيت وارد طبقات هتل شدند و در كمال تعجب با وجود آنكه مديران هتل مي ‌دانستند ما در طبقه سوم و چهارم مستقر هستيم اجازه دادند اين جمعيت به طبقات ما بيايند و به جشن و پايكوبي بپردازند.
 
وي ادامه داد: اين وضعيت تا حدود ۳ بامداد ادامه داشت و شاگردان من ديشب تا صبح نخوابيدند. ما به ناظر مسابقه شبانه اعتراض كرديم و او با تهيه مستندات از جمله فيلمبرداري و عكس تاكيد كرد كه حتما اين رفتار تيم ميزبان را گزارش خواهند كرد.
 
اين نشست كه با حضور خبرنگاران تايلندي برگزار مي‌ شد و اكثريت آنها از شكست متاثر بودند با اين سوال به پايان رسيد آيا سرمربي استقلال به قهرماني در آسيا فكر مي‌كند كه قلعه‌نوعي در اين‌ باره گفت: يكي از آرزوهاي ورزشي من اين است كه با استقلال در مقام مربيگري قهرمان آسيا شوم. استقلال و هوادارانش توانايي اين كار را دارند و به لطف خدا و اهل بيت (ع) اميدواريم به اين مقام دست پيدا كنيم. اين يكي از آرزوهاي بزرگ ورزشي زندگي من است.
 
تيم فوتبال استقلال ايران، عصر امروز (چهارشنبه) با برتري ۲ بر يك مقابل تيم چند مليتي بوريرام تايلند به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا راه يافت تا پس از صعود تيم ملي فوتبال كشورمان به جام جهاني، فوتبال باشگاهي ايران نيز نماينده اي در جمع ۴ تيم برتر قاره كهن داشته باشد.
 
آبي پوشان ايران در ديدار رفت نيز با يك گل حريف تايلندي خود را شكست داده بودند.
برچسب ها: استقلال ، قلعه نوعی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iraq
سیا
۲۱:۱۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
من طرفدار پرسپولیس هستم ولی این پیروزی رو به طرفداران استقلال وفوتبال ایران تبریک میگم و امیدوارم استقلال با قهرمانی در اسیا قدرت فوتبال ایران را به همه مردم ثابت کند
آخرین اخبار