شهردار رودهن گفت: با انقلاب اسلامی و تلاش های انجام شده در این مدت در جهان شاهد رشد و شکوفایی علمی و فرهنگی و امنیتی و اقتصادی در همه زمینه ها به برکت تلاش های مدیران و مسئولین کشوری بودیم.

حمید محرمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت رودهن گفت: پنجاه سال مدیریت شهری در رودهن نشانه زحمات سخت و بی شاعبه و ایثار مدیران و مسئولین و خادمین شهر رودهن بوده است این شهر در گذشته به صورت دهستانی کوچک در گوشواره پایتخت قرار گرفته بود اکنون به شهری زیبا با اکثر امکانات شهری در خدمت مردم و شهروندان رودهنی قرار گرفته است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :تمام این تلاش ها و ایثار و از خود گذشتگی ها با عث شده تا ما در شهر رودهن وارث این همه خوبی ها باشیم سختی هایی هم در کار وجود داشته است ولی آن را پشت سر گذاشتیم .

شهردار رودهن در مورد پیشرفت کشور در دوران انقلاب اسلامی اضافه کرد:با انقلاب اسلامی و تلاش های انجام شده در این مدت در جهان شاهد رشد و شکوفایی علمی و فرهنگی و امنیتی و اقتصادی در همه زمینه ها به برکت تلاش های مدیران و مسئولین کشوری بودیم و هدف ارتقاء جایگاه ایران اسلامی در همه زمینه ها در جهان بوده است.

محرمی در خاتمه اظهارداشت :ما در زمینه علمی و پزشکی پیشرفت های زیادی داشتیم با تلاش هایی که در سراسر کشور صورت گرفته و باعث رشد ایران اسلامی شده است ما نیز در شهر رودهن تلاش های خوبی داشتیم به واسطه فعالیت های خدمت گذاران مردم در شهردار ی رودهن خدمات شایسته ای را در این مدت ارائه داده ایم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.