رودهن/بخشدار رودهن:

هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری،دلاوری و فداکاری ملت است

بخشدار رودهن گفت: هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب انقلاب و میهن اسلامی قله های رشادت و شهادت را طی کردند و دشمن را از رسیدن به مقاصد پلید خود نا کام گذاشتند.

رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: حماسه دفاع مقدس، افسانه شکست ناپذیری قدرت‌های استکباری را باطل و با اثبات غلبه ایمان، توکل و اعتقاد به نصرت الهی، بر هر نوع امکان سخت افزاری و تکنولوژیک، فصل نوینی را فراروی حق طلبان و سلطه ستیزان عالم گشود، به گونه ای که پوشالی بودن هیمنهٔ ظاهری سلطه گران را به حقیقت خدشه ناپذیر عصر حاضر تبدیل کرد.

وی با اشاره به اینکه ایران در هشت سال دفاع مقدس با کفر مقابله کرد افزود: در جنگ تحمیلی فقط رژیم بعثی عراق روبروی ما نبود بلکه ایران با 36 کشور از تمام دینا در حال جنگ بود و از 18 ملیت عربی، نیروهای نظامی به اسارت گرفتیم.

وی ادامه داد: اوایل انقلاب امکانات کشور در حدی نبود که بتوانیم دفاع از سرزمین را تضمین کنیم ولی جوانان غیور و دلیر ایران اسلامی با غیرت و جوانمردی و فقط با سلاح ایمان و توکل به خداوند و رهنمود های امام راحل(ره) در برابر دشمنان سینه سپر کردند و وجبی از این خاک مقدس با تاراج نرفت.

بخشدار رودهن بابیان اینکه این جنگ تنها جنگی در تاریخ ایران است که وجبی از خاک توسط دشمنان تصرف نشد گفت: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی که وحشت برپیکره بی جان استکبار و صهیونیست انداخته مدیون خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

طاهر خانی بابیان اینکه تا تاریخ هست هفته دفاع مقدس هم هست اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های فرهنگی،مذهبی ،هنری و ورزشی در سطح بخش رودهن برگزار خواهد شد که از مهمترین آنها می توان به برگزاری یادواره شهدای شهر رودهن و یک شهید گمنام در تاریخ سوم مهرماه سال جاری و یادواره شهدای محله مبارک آباد شهر آبعلی در تاریخ هشتم مهر ماه سال جاری اشاره کرد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.