رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام قد در برابر دلالانی که در فکر منفعت خود و خراب کردن بازار مرغ استان هستند ایستادگی می‌کنیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، داریوش دیودیده صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه پاییزه شهر یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ذخیره مناسب هیچ محدودیتی در عرضه مرغ منجمد در سطح بازار استان نداریم و دست دلال‌ها را از بازار مرغ استان کوتاه خواهیم کرد.

دیودیده با بیان این که سیاست و هدف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تنظیم و تعیین مناسب قیمت مرغ است، افزود: متاسفانه عده‌ای در پی منافع خود هستند و در برابر قیمت مصوب مرغ مقاومت می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: این افراد با ترفندهای مختلف در پی آن هستند که قیمت مرغ را افزایش دهند و خواسته‌های نابجای خود را به سازمان صنعت و معدن تحمیل کنند و از این طریق به سودهای کلانی دست یابند.

وی بابیان اینکه دست دلال‌ها و این گونه افراد را از بازار مرغ کوتاه خواهد کرد افزود: توزیع مرغ منجمد داخلی با قیمت 5 هزار تومان و به صورت گسترده در سطح بازار استان آغاز شده است.

دیودیده قیمت مرغ در استان را بسیار مناسب ارزیابی و خاطرنشان کرد: قیمت مرغ در کهگیلویه و بویراحمد در ردیف پایین‌ترین قیمت‌ها در سطح کشور است.

این مسئول با اشاره به ذخیره‌سازی 600 تن سویا و ذرت، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آمادگی لازم را در جهت واگذاری این نهاده‌ها به اتحادیه مرغداران در جهت تنظیم بازار مرغ و تثبیت قیمت آن در استان دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان افزود: هم استانی‌ها هیچ نگرانی از بابت تامین مرغ نداشته باشند و در صورت نیاز جهت مراسم‌ها و رفع مشکلات خود برای دریافت حواله به سازمان صنعت و معدن استان مراجعه کنند تا جهت دریافت مرغ با قیمت 5 هزار تومان به پشتیبانی امور دام استان معرفی شوند.
برچسب ها: مرغ ، دلالان ، یاسوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.