هفته سوم لیگ برتر فوتسال در نخستین روز با پیروزی تیم های گیتی پسند،شهرداری ساوه و هلال احمر همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  در نخستین روز هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال  امروز تیم شهرداری ساوه مهمان راه ساری بود که طی آن شاگردان ابطحی اولین   امتیاز کامل رقابت ها را کسب کردند تا با 4 امتیاز در مجموع 3 بازی جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند البته رقابت این تیم مقابل میثاق تهران در هفته دوم مطلوب بود اما کم تجربگی شان بازی برده را به تساوی کشاند تا به کسب یک امتیاز رضایت دهند.
 

 اما راه ساری که در روزهای پایانی نقل و انتقالات شکل گرفت در این روزها عملکرد مطلوبی نداشته و تا کنون امتیازی را به خود اختصاص  نداده تا  میان رجزخوانی دیگر تیم ها جزء قعرنشینان باشد.این بازی با نتیجه 5  بر 3 به سود ساوه ای ها به پایان رسید تا سریال باخت های ساری ادامه یابد.گلزنان این دیدار محمدشجری 2 گل،مرتضی وکیلی 2 گل،مصطفی ظریفیان برای ساوه وامیرحسین رسولی 3گل برای ساری بودند.
 
البته تیم ها از داوری دیدار ناراضی بودند که اخراج یک بازیکن از هر دو تیم به این نارضایتی دامن زد و حواشی را بوجود آورد که ادامه آن به درگیری ساوه ای ها با داوران انجامید.
حمید سالاری و مرتضی ساجدی نیا از راه ساری وحمید پردکی از ساوه اخراج شدند
 
 

دومین دیدار این هفته در ماهشهر و بین دو تیم عملیات غیرصنعتی و هلال احمر تبریز برگزار شد که در جریان بازی تیم عملیات غیر صنعتی موفق نشد از سد تبریزی ها بگذرد و امتیاز بازی را تقدیم حریف کرد.شاگردان خبیری که هفته گذشته نیز پیروز دربی تبریز بودند با روحیه مضاعفی به میدان رفتند و با نتیجه   4 بر 0 ماهشهری هارا شکست دادند .
 
 
 
شاید مهمترین بازی امروز مربوط به رقابت گیتی پسند و تاسیسات دریایی بود.گیتی پسند که با چهار امتیاز در رده سوم قرار داشت و با اعتراض هوادارانش رو برو بود به مصاف تیم تازه وارد تهرانی رفت تا فاصله خود را با رقبای صدر نشینش کم کند بلکه جو اصفهان کمی آرام شود.
 
 
تاسیسات دریایی که هفته گذشته اولین امتیاز خود را مقابل ماهشهری ها کسب کرد ،برابر اصفهانی ها تاب نیاورد تا با نتیجه  3  بر 2 امتیاز را تقدیم حریف کند.اسماعیل پور ،طاهری و کاظمی برای گیتی پسند وعباسی و زارعی برای تاسیسات دریایی گلزنی کردند.
فحاشی هواداران اصفهانی به لک و کشاورز از حاشیه های بازی و نشانه عدم رضایت آنها از باشگاه و حضور لک در کادر فنی اصفهان بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار