مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: صالحی امیری فهم و شناخت بالایی از ورزش دارد و در 10 دقیقه جلسه با وی مشکلات 6 ماه تیم را حل کردم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علی فتح اله زاده در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: من هم موفقیت استقلال در جام باشگاه های آسیا را تبریک می گویم. تیم تایلندی، تیم تایلند نبود و فراملی بود چرا که حدود 9 بازیکن خارجی داشت. به طور کلی هر تیمی که تا به این مرحله میرسد تیم بسیار قوی است.

وی افزود: البته مشکلات و حواشی نیز به وجود آمد که سرمربی فهیم و بازیکنان باغیرت ما توانستند آنها را پشت سر بگذارند. ما حتی آشپز نیز به تایلند بردیم تا مشکل تغذیه ای به وجود نیاید. ما حدود 11-12 سال به این مرحله نرسیده بودیم و البته در زمان مدیریت من استقلال 4 بار به نیمه نهایی راه یافته بود اما این بار صعود ما بسیار سخت بود.

فتح اله زاده اظهار داشت:به بازیکنانم بابت این برد شیرین تبریک میگویم و البته از هواداران نیز ممنونم که در سرما و گرما تیم را همراهی کردند تا امروز به این جا برسیم.برد استقلال برد ملی است و امیدواریم نتیجه خوبی در سئول بگیریم.

وی تصریح کرد:همه باید کمک کنیم تا شرایط فوتبال کشورمان بهتر شود.فوتبال ورزشی درآمدزاست اما متاسفانه ما از آن استفاده ای نمی کنیم.مسوولان باید کمک کنند تا به عنوان مثال ما به جای هزینه زیاد اردوهای خارجی در ارتفاعات شمال کمپ بزنیم و تیم را به آنجا ببریم.

همه برای کمک نکردن به ما صف کشیده اند

فتح اله زاده ادامه داد:متاسفانه شرایط به گونه ای شده که همه برای کمک نکردن به ما صف ایستاده اند.من اهل چاپلوسی نیستم اما 2 جلسه با صالحی امیری داشتیم که خوشبختانه به لحاظ تفهیم هیچ مشکلی نداریم و ایشان به خوبی از شرایط ورزش آگاه است.من در یک جلسه 10 دقیقه ای،مشکلات 6 ماهه ام را حل کردم.

استقلال اینقدر کوچک نیست که با جباری بزرگ شود

مدیرعامل استقلال در خصوص مجتبی جباری عنوان کرد:نباید یک بازیکن را اینقدر بزرگ کرد.مگر بازیکنان دیگر مثل علی کریمی زحمت نکشیده اند و در حال حاضر در تیم دیگر بازی می کنند.مجتبی جباری از لحاظ فنی بازیکن توانمندی است ولی نباید یک تیم را این قدر کوچک کرد که جباری تیم را بزرگ کند.

وی تاکید کرد:جباری را دوست دارم اما ترجیح می دهم که وی امسال با ما نباشد.

در دربی بازیکنان رو به جلومان را در اختیار نداشتیم

وی با اشاره به دربی گذشته گفت:اگر در دربی در نیمکت دو تیم هر سرمربی دیگری جز دایی و قلعه نویی بودند امکان داشت نتیجه بازی چیز دیگری شود اما وقتی دو سرمربی هم تراز هم می شوند نتیجه به تساوی نزدیک تر خواهد شد.

فتح اله زاده ادامه داد:البته ماموریت قلعه نویی سنگین تر است چرا که وی باید تیمش را در جام باشگاه های آسیا نیز هدایت کند.در بازی دربی ما بازیکنان رو به جلو خود از جمله خسرو حیدری و بیگ زاده را در اختیار نداشتیم و همین مشکل ساز شد.

وی تاکید کرد:اما هیچ تیمی در دربی برای تساوی نیامد.تلاش دو تیم در ابتدا برای نباختن و در وهله بعد برای گلزنی و برد بود.

مديرعامل باشگاه استقلال با اشاره به گل آندو تیموریان در بازی با بوریرام تایلند گفت:به نظرم آندو از آن لحظه ای که داور خطا بر رویش را نادیده گرفت عصبی و با انگیزه بالاتری بازی کرد و شوت وی به سمت دروازه با تمام وجودش بود.

کفاشیان را دوست دارم و باز هم به وی رای می دهم

فتح اله زاده ادامه داد:اگر از باشگاه استقلال بروم دوست دارم شانسم را در فدراسیون فوتبال امتحان کنم.اما در مجموع کفاشیان را دوست دارم و باز هم به وی رای می دهم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد:معتقدم هر دو جام نیز برای سررخابی هاست و امیدواریم که بتوانیم عملکرد موفقی آمیزی داشته باشیم./مح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار